網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月6日 星期日

撼枱角縫6針 展鵬自揭冇「萬歲」累事 __,展鵬,陳展鵬,

陳展鵬話可能因為新加坡封視帝冇請食飯,所以個天要佢「出血」。無綫小生陳展鵬與緋聞女友胡定欣再度合作拍劇,卻先後受傷!定欣早前不慎弄傷腳,而展鵬今日拍攝動作戲時傷及耳朵流血不止,要入院縫針兼停工,二人原定日內拍攝接吻戲亦惟有暫時告吹。今日凌晨時分,定欣與展鵬齊齊開工拍攝打鬥戲,一度傳出展鵬耳朵受傷流血不止,更要送院縫六針,暫時須停工休息兩天,令劇組擔心不已。流出多個受傷版本展鵬受傷原因傳出多個不同版 ...




其他影片:>>






陳展鵬話可能因為新加坡封視帝冇請食飯,所以個天要佢「出血」。

無綫小生陳展鵬與緋聞女友胡定欣再度合作拍劇,卻先後受傷!定欣早前不慎弄傷腳,而展鵬今日拍攝動作戲時傷及耳朵流血不止,要入院縫針兼停工,二人原定日內拍攝接吻戲亦惟有暫時告吹。

今日凌晨時分,定欣與展鵬齊齊開工拍攝打鬥戲,一度傳出展鵬耳朵受傷流血不止,更要送院縫六針,暫時須停工休息兩天,令劇組擔心不已。

流出多個受傷版本

展鵬受傷原因傳出多個不同版本,有指他與定欣對打時,定欣不慎扯甩其耳環,惟展鵬接受電話訪問時卻表示:「出咗院,邊有咁誇張呀!唔關定欣事,唔係好嚴重啫!唔緊要,男人有疤型啲呀!其實係我打觔斗時唔小心撼咗埋枱角受傷,醫生建議縫針好啲,監製就叫我休息兩日,多謝大家關心!」他下午更如常外出做運動,精神狀態似乎不錯,但見他戴上耳機遮住「傷耳」,似乎是想減低細菌感染機會。

稱同定欣有默契

展鵬坦言新劇動作場面危險度較《城寨英雄》更高,他說:「今次又刀又槍,同埋要打巴西柔術,傷頸及傷骹機會較高,作為演員知道觀眾鍾意睇,梗係想繼續拍其實開鏡到依家我都親身上陣冇用替身,拍出嚟好睇嘛!(就住定欣嚟拍?)我哋默契一定要好好,一定要知力度喺邊!」

求停廠保平安?

見完紅自然要「攞彩」,問到是否有信心台慶再奪視帝?他笑說:「講講吓,會唔會係因為我喺新加坡攞完視帝,返嚟未有時間請大家食飯,所以要我出血呢?不如停一日廠,等我有時間請餐飯,為大家買個平安」

監製叫定欣負責任

至於監製文偉鴻受訪時表示「案發」時並不在場,事後從工作人員口中得知事件,並謂:「佢兩個都係『塘水滾塘魚』喇!佢哋對打戲好多,巴西柔術又要互相扭鬥,嚟緊應該要改改啲動作設計,再整親受傷就唔好」他又透露原定明天拍攝定欣與展鵬一場重頭戲,安排二人打出真感情繼而接吻,但如今相信要暫時告吹,他笑說:「總之呢場戲開唔到,定欣要對展鵬『負責任』囉!」

定欣今晚亦有在微博「呵番」展鵬,留言:「你要好好休息,快點好番,放心……我會幫你請過一個保鏢,以後我就負責斟茶遞水買飯,想食咩,即管開聲……」Sweet到咁,相信展鵬雖然受傷,都必定甜在心頭!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!