網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月17日 星期四

唔使靠男人 曹央雲秘揸 7億物業 [壹週刊 - 1393] __,曹央雲,M1,

娛樂偵訊唔使靠男人 曹央雲秘揸7億物業94年亞姐季軍曹央雲,八年前跟上市公司主席何永安分手後,母兼父職獨力照顧兩個女,生活無憂的她,經常孖兩個女遊學旅行、又一齊學彈琴母女檔表演。原來曹央雲手持7億豪宅物業,揸磚頭,永遠比靠男人可靠。為細女台中住一個月上週四(十一月十日)中午拎住個tailormadeHermes袋的曹央雲到中環太子大廈shopping。四十有二,依然好弗的她,是日著短裙騷長腿,在C ...


娛樂偵訊

唔使靠男人 曹央雲秘揸 7億物業

94年亞姐季軍曹央雲,八年前跟上市公司主席何永安分手後,母兼父職獨力照顧兩個女,生活無憂的她,經常孖兩個女遊學旅行、又一齊學彈琴母女檔表演。原來曹央雲手持 7億豪宅物業,揸磚頭,永遠比靠男人可靠。

為細女台中住一個月

上週四(十一月十日)中午拎住個 tailor made Hermes袋的曹央雲到中環太子大廈 shopping。四十有二,依然好弗的她,是日著短裙騷長腿,在 Chanel兜了一個圈,再上一層睇名牌水晶,唔貴唔吼。

這位富貴單親媽,現跟兩女同住市值過億豪宅,不過相比以前,生活質素還是差一截。

「佢以前住山頂二萬呎獨立屋,有廚師、管家同埋十幾個保鏢,不過佢話都唔及而家開心,分手之後,央雲將成副心機擺晒喺栽培兩個女,亦好珍惜同佢哋一齊嘅每一日。」知情者說。

有女萬事足,數年前,為參與跟大女同台表演的校內活動,曹央雲開始學彈琴,後來細女學拉小提琴,她亦搵老師上堂,試過三母女在文化中心一齊表演。

「佢唔係冇人追,不過根本冇時間拍拖,乜都係考慮兩個女,所以咁多年仲係單身。今年暑假,三母女住喺台中成個月,只為俾機會個細女,可以試吓喺海邊同樹林拉琴,感受同大自然一齊嘅聲音。佢放响兩個女身上嘅,唔單只係物質,仲有成擔心機。」知情者說。

在太子大廈 shopping,她拎住的兩色 Hermes袋,又係有錢買唔到,要每年幫襯過百萬的 VVIP才獲邀訂製。

在 Chanel店行了一圈,未有收穫即走人。

美魔女

2016:生咗兩個女的曹央雲身材依然弗爆,早前到泰國度假,著三點式的她索爆,難怪當年更獲世界華裔小姐冠軍。( FB圖片)

1994

未識何永安已揸上億磚頭

手持多個物業的她,生活無憂。其實曹央雲節儉慣,十幾年前已經夠錢買山頂獨立排屋。

「佢份人好節儉,出嚟做嘢冇耐,已經識得將所有錢買股票同磚頭,最初買細價樓東港城、滙景花園,賺到第一桶金,就投資半山樓。當時經濟好,佢買股票賺咗大嚿錢,十幾年前只係俾一成首期,佢又買埋半山士多啤梨山獨立屋,五千幾萬買,升咗成倍一億都唔放,而家個價已經去到兩億。連埋加列山道賣咗四億幾間獨立屋,手上有七億幾資產。

「佢成日話自己好彩,撞正香港市道好賺到錢,其實未同何生一齊時,已經有成億樓喺手,不過佢好低調,好少同人講啫。」知情者說。

手持一億禮頓山豪宅

士多啤梨山二億獨立屋

早年為兩個女兒買地建的加列山道獨立屋, 11年以四億幾沽出,當年地產經紀將大屋外貌,以及室內照片放上網頁,有指周星馳都曾經去睇屋,不過最後冇扑槌。

大女四歲開始學琴,曹央雲亦爭取親子時間,跟住一起去上堂。( FB圖片)

今年,三母女更有機會在 young talent concert同台表。( FB圖片)

去年大女跟學校樂團飛英國比賽,她跟細女前往打氣,之後順道到法國及威尼斯旅遊。( FB圖片)

英國比賽結束後,她帶兩個女周圍去兼歎英式下午茶。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!