網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月13日 星期日

79歲鍾景輝患大腸癌 陳國邦:出院休養中 __,癌,陳國邦,

KingSir今次好好彩,發現患癌時係第一期,好快已經康復。戲劇大師鍾景輝(KingSir)年屆79歲,但仍孜孜不倦,活躍於電視圈與舞台劇演出。但早前他因身體抱恙,而退出與愛徒陳國邦合演的舞台劇。據知,KingSir是患上大腸癌第一期,幸好發現及時,並立即安排處理,目前已經出院休養。已經出院休養中KingSir愛徒陳國邦接受《東網》訪問,透露KingSir身體康復進度良好,他說:「大腸問題已經處理 ...


King Sir今次好好彩,發現患癌時係第一期,好快已經康復。

戲劇大師鍾景輝(King Sir)年屆79歲,但仍孜孜不倦,活躍於電視圈與舞台劇演出。但早前他因身體抱恙,而退出與愛徒陳國邦合演的舞台劇。據知,King Sir是患上大腸癌第一期,幸好發現及時,並立即安排處理,目前已經出院休養。

已經出院休養中

King Sir愛徒陳國邦接受《東網》訪問,透露King Sir身體康復進度良好,他說:「大腸問題已經處理好,佢係做微創手術,之後都唔需要做化療,目前已經出院休養中。(係做定期檢查時發現?)係嘅,佢咁大年紀當然會做定期檢查,亦都好好運地無意間發現到,可以盡快做處理。」講到King Sir退演舞台劇,國邦說:「我哋兩個星期後就要演出,對於一位剛做完手術嘅老人家,莫講係佢,就算係我都應付唔到,大家都係好專業嘅演員。(退演)當然唔會對劇團有影響。(期待King Sir康復回到幕前?)相信老師係唔會停,當然係要睇佢康復情況,佢康復進度好好,依家已經行動自如。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!