掃呢頁CODE去手機

2016年11月21日 星期一

AGA兩犬愛得癡纏 __,AGA,

迷你松鼠狗女Lily,原來係淑女嚟o架!
AGA兩犬愛得癡纏歌手AGA(江海迦)超愛小動物,家中有養貓狗,今日她就介紹兩隻愛犬Lily及Woody,由於是同時間飼養牠們,兩隻狗都約九個月大,AGA說:「Lily係一隻迷你松鼠狗女,Woody係玩具貴婦狗仔,佢哋兩個感情好好,好似一對情侶咁!」AGA表示Lily一直跟她媽咪瞓,而Woody就跟工人姐姐瞓,但每朝早Woody瞓醒就一定會搵Lily,十足糖黐豆,而且不時咀嘴,好鬼煙韌!迷你松鼠狗 ...


AGA兩犬愛得癡纏

歌手AGA(江海迦)超愛小動物,家中有養貓狗,今日她就介紹兩隻愛犬Lily及Woody,由於是同時間飼養牠們,兩隻狗都約九個月大,AGA說:「Lily係一隻迷你松鼠狗女,Woody係玩具貴婦狗仔,佢哋兩個感情好好,好似一對情侶咁!」AGA表示Lily一直跟她媽咪瞓,而Woody就跟工人姐姐瞓,但每朝早Woody瞓醒就一定會搵Lily,十足糖黐豆,而且不時咀嘴,好鬼煙韌!

AGA又指Woody好照顧Lily,反而Lily好淑女,比較少主動親近Woody,她笑說:「可能狗女怕醜,其實佢好緊張Woody,好記得有次Woody唔舒服,喺背脊打咗支針,可能傷口痛,嗰日佢冇乜點郁動,Lily見到佢咁就破例係咁吠佢,我哋先知原來佢咁緊張Woody,真係好搞笑。」Woody好鍾意跟Lily玩玩具,又經常將梳化的毛氈拉落地,開心share雙雙舒服地瞓上去,認真識歎!

玩具貴婦狗仔Woody,你睇佢幾可愛,連AGA都要抱抱!
  • 玩具貴婦狗仔Woody,你睇佢幾可愛,連AGA都要抱抱!
  • 放大圖片

鍾意就快D Share啦!