掃呢頁CODE去手機

2016年11月24日 星期四

女神男神:健美皇后畀「蠟燭」辣着 搵Auntie反擊痴漢 __,女神,

澳洲健美皇后EmilySears樣靚身材正,又久唔久同大家分享健身心得,喺社交網絡自然多人follow,點知有部分追隨者(followers)愈睇愈上腦,居然情不自禁到變咗stalkers,即係跟蹤者,日本人指嘅痴漢,佢哋癲到影自己JJ發畀Emily,用意當然係自我推銷。如果只係一、兩個咁做,Emily仲可以一笑置之,但係呢種痴漢不斷增加,佢每日都收到唔少呢類「蠟燭美圖」,多到就嚟可以整場「華山論 ...




其他影片:>>






澳洲健美皇后Emily Sears樣靚身材正,又久唔久同大家分享健身心得,喺社交網絡自然多人follow,點知有部分追隨者(followers)愈睇愈上腦,居然情不自禁到變咗stalkers,即係跟蹤者,日本人指嘅痴漢,佢哋癲到影自己JJ發畀Emily,用意當然係自我推銷。如果只係一、兩個咁做,Emily仲可以一笑置之,但係呢種痴漢不斷增加,佢每日都收到唔少呢類「蠟燭美圖」,多到就嚟可以整場「華山論劍」,難免火都嚟埋,於是展開大反擊。

呢個NBA洛杉磯湖人球迷,唔知係咪呢排冇廣告Job得閒得滯,竟然撈埋私家偵探嗰份,佢詳細研究每個痴漢嘅Instagram,一經查出佢哋底細,就主動聯絡佢哋父母講明原委,自不然附上「蠟燭美圖」,等佢哋清楚了解自己個仔發育成點,同埋核對吓有冇投訴錯人,據講經過Emily打父母牌之後,唔少痴漢收歛晒,放棄咗人體攝影藝術呢個「愛好」。

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!