掃呢頁CODE去手機

2016年11月24日 星期四

佗B五個月》42歲周汶錡公布有喜 __,周汶錡,

佗B五個月》42歲周汶錡公布有喜42歲嘅周汶錡唔知係有計劃趕造人,定係不設防兼唔小心,大仔Jacques都係啱啱一歲大啲啲,但佢今日就已經透過公關公司宣布同法籍老公Julien再度造人成功,而且佗咗5個月喇!喺facebook上面,周汶錡發文話:「WeareveryhappytosharewithyouthatJacquesisabouttobecomealittlebigbrother!跟大家一 ...


  • 佗B五個月》42歲周汶錡公布有喜
  • 42歲嘅周汶錡唔知係有計劃趕造人,定係不設防兼唔小心,大仔Jacques都係啱啱一歲大啲啲,但佢今日就已經透過公關公司宣布同法籍老公Julien再度造人成功,而且佗咗5個月喇!

    喺facebook上面,周汶錡發文話:「We are very happy to share with you that Jacques is about to become a little big brother!跟大家一起分享我們的喜悅,Jacques快要做哥哥了!」

    喺相片當中,更見到佢哋著住母子裝,而Jacques就表現得好好奇,伸手仔去摸肚凸凸嘅媽咪,好有愛呀!如果張相有埋老公Julien就更加好喇!
    周汶錡透過關公宣布造人成功

    鍾意就快D Share啦!