網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月15日 星期二

講明想結婚 孫慧雪攞生B「威脅」男友 __,孫慧雪,

雪雪畀說話男友聽,話年紀大生B唔係咁好,睇嚟想逼婚喎!「宅男女神」孫慧雪(雪雪)出席品牌巡禮活動,獲大會頒發「年度最Like人氣王」獎項的她,坦言覺得自己於今年的人氣確有上升:「因為我多咗工作,呢個星期都接咗兩個品牌代言人,好開心,會繼續努力,係旅行團同手機遊戲嘅代言。(收入多咗好多?)係呢十年入面,今年最多。(多咗幾多?)多咗六位數。(可以買樓?)仲努力緊,儲多啲先。」等男友求婚問到是否跟男友計 ...


雪雪畀說話男友聽,話年紀大生B唔係咁好,睇嚟想逼婚喎!

「宅男女神」孫慧雪(雪雪)出席品牌巡禮活動,獲大會頒發「年度最Like人氣王」獎項的她,坦言覺得自己於今年的人氣確有上升:「因為我多咗工作,呢個星期都接咗兩個品牌代言人,好開心,會繼續努力,係旅行團同手機遊戲嘅代言。(收入多咗好多?)係呢十年入面,今年最多。(多咗幾多?)多咗六位數。(可以買樓?)仲努力緊,儲多啲先。」

等男友求婚

問到是否跟男友計劃結婚?34歲的雪雪表示暫不回應:「係嘅話會公布,之前有啲報道出咗,多咗人同我講係咪結婚,其實係未。(想幾歲前結?)我都會想結,我哋有想結呢個方向,真正係先會公布。(籌備緊?)想,但工作好忙,睇幾時得閒。(求咗婚?)大家定咗對方係結婚對象,我年紀都唔細,唔想煩。(畀啲壓力佢?)都會畀啲聲氣佢聽,我會講啲人話年紀大生BB唔係咁好,佢就會話知㗎喇。(你主動向佢求婚?)唔得,女仔要有矜持。(依家係同居?)都好穩定。」

唔再行性感?

至於會否再推出寫真或行性感路線,雪雪表示不會:「《幕後玩家》太性感啦,佢哋話鍾意我木乃伊造型多啲,可能睇厭咗我性感,要諗吓其他方法。(收起性感關唔關男友畀壓力事?)佢唔理我工作上嘅嘢,我逼佢睇都唔睇。(冇眼睇?)佢唔理我做嘢,費是嗌交。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!