網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月25日 星期五

夏蕙 BB「醒」呂麗君 [壹週刊 - 1394 - 財經] __,夏蕙,黃夏蕙,M1,

已八十六歲的夏蕙BB,為胡百全誕下六名子女,仍未獲「胡太」身份,勸勉呂麗君:「係你就係你嘅!」中環人語夏蕙BB「醒」呂麗君曾被大劉封為「殯儀之星」的夏蕙BB,絕對有資格以過來人身份評論呂麗君被飛事件,夏蕙BB後生時以葫蘆身材自居,與已婚律師兼行政立法局議員胡百全邂逅,誕下六名子女,全部都姓胡,但愛人胡百全坐鎮立法局時提出私人草案,廢除大清律例即冇得納妾,搞到夏蕙BB連妾侍身份都冇,但昔日胡百全作為 ...


已八十六歲的夏蕙 BB,為胡百全誕下六名子女,仍未獲「胡太」身份,勸勉呂麗君:「係你就係你嘅!」

中環人語

夏蕙 BB「醒」呂麗君

曾被大劉封為「殯儀之星」的夏蕙 BB,絕對有資格以過來人身份評論呂麗君被飛事件,夏蕙 BB後生時以葫蘆身材自居,與已婚律師兼行政立法局議員胡百全邂逅,誕下六名子女,全部都姓胡,但愛人胡百全坐鎮立法局時提出私人草案,廢除大清律例即冇得納妾,搞到夏蕙 BB連妾侍身份都冇,但昔日胡百全作為馬會遴選會員,有兩個馬牌,一個是給配偶( Spouse Badge),另一個給予女朋友( Lady's Badge),憶起往時攞住個馬牌恍如「胡夫人」般身份陪住胡百全拉頭馬,夏蕙 BB顯得十分雀躍,仲話:「嗰陣唔係人人都可以入馬會,所以馬牌物以罕為貴,不過我又唔覺得攞住入去好威水,因為識佢(胡百全)嗰陣已可以入馬會。」

夏蕙 BB話胡生好錫佢,但自己唔重視物質,胡生買俾佢先要咋,唔會開口話要咩,夏蕙 BB仲話:「呂麗君係事實婚姻,家醜不應外傳,唔好打官司,費事益咗啲律師,正所謂,係你就係你嘅!人要知足,和平解決咪算囉。」今年八十六歲的夏蕙 BB果然去咗另一層次,當日與胡百全元配子女,在醫院都曾有一番角力!如今以過來人身份,與呂麗君共勉之。

與胡百全所生的其中四名兒子胡禮賢(左一)、禮明(左二)、禮信(右二)及禮智(右一)。

有相為證,黃夏蕙(左一)陪伴胡百全(右二)入馬場拉頭馬。

英皇楊•四太最豪爽

啲「泊車仔」聽到大劉爆響口曾差遣呂麗君喺福臨門俾兩、三千蚊「貼士」,口痕咁話,其實如果宴請親朋擺兩、三圍花幾皮,兩三千蚊貼士算係加一咁啫,泊車仔記憶當中,最豪爽嘅原來係英皇楊受成同埋四太梁安琪,佢哋試過俾泊車仔一千蚊貼士㗎,唔少食肆代客泊車服務皆由「社團」中人承包,莫非英皇楊以及四太皆有江湖兒女氣概,對泊車仔都特別眷顧?

手持大疊金牛的楊受成,醒俾泊車仔。

四太對泊車仔亦豪爽。

中環寸嘴 去 China Tang踩場

岳少間「唐人館」 China Tang,喺海港城開咗幾個月,啲食經又係有讚冇彈,一於坐程天星小輪過海去踩吓場先。一坐低,個氣場唔錯吖,有啲天然光滲入嚟,話晒有海景,唐人館同中環間「好酒好蔡」都係英國 style,唐人館呢度多啲青春氣息。我老友話似乎比起「好酒好蔡」實際啲(註:「好酒好蔡」同為林建岳旗下食肆),我即刻話唔好咁快下結論!

侍應服務態度同「好酒好蔡」就有天淵之別,「好酒好蔡」嗰度啲高層踎喺出面顧住同後生女知客打牙骹,都唔同客仔打個招呼,唔好以為我唔認得呀,以前喺酒店做 busboy王,顧住過年封利是餡,你就知價錢!雖知我都照過鏡冇劉德華咁靚仔,但今時今日咁嘅服務態度點得㗎。唐人館招呼我個企堂醒目好多,識得推介吓有乜時令菜,介紹咗個菜乾炆豬手,講到啲菜乾索晒啲味,再叫埋少爺焗豬扒飯;仲好落力同我推介萬幾蚊一圍嘅盛宴,嚟食餐飯都要吸收吓市場資訊,呢個企堂話以前喺 The One入面間火鍋酒樓做,由一日二三十萬生意額,跌到得番兩、三萬,想唔執笠都幾難,你話生意幾難做吖。

擦完呢餐晏,老實講啲菜式仲未入味,環境裝修冧女就好介紹!埋單時醒些少貼士俾位企堂阿姐,佢都識得講句:「唔好咁客氣。」我話:「唔好客氣咁少呀?」

海港城間唐人館由鄧永鏘設計( Sir David Tang),呢碗酸辣湯英文叫 Sir David Hot& Sour Soup。

呢煲菜乾炆去骨豬手$268,但食落有欠真味。

楊國佳

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前

冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

大鴻輝多得阿媽慳$1.3億

大鴻輝老細梁紹鴻斥資 12億掃山頂樓王 Mount Nicholson三個單位,最叻係以「首置」身份置業,只係俾 4.25%印花稅,足足慳$1.3億。大鴻輝身家數百億,何解連自己名下物業都冇呀?只因多得阿媽。其自住物業梅道 May Tower單位,九二年以$1,480萬買入,係以海外公司 Cathay Britannia登記,簽名人就係佢阿媽陳鳳儀,梁紹鴻母親為怡和買辦及置地董事梁顯利的庶室,但二奶仔大鴻輝總算威過大房,由梅道搬上山頂,延續梁顯利家族威望。

大鴻輝梁紹鴻由半山梅道搬上山頂 Mount Nicholson,強調是自住用途。

梁紹鴻出名孝順,經常陪伴母親陳鳳儀到灣仔金碧軒飲茶。

梁顯利家族物業遍布海外,包括在溫哥華這個 Lansdowne Centre。

撰文:宗菁華

centralman@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!