掃呢頁CODE去手機

2016年11月22日 星期二

沖涼都有錯?陳庭欣包住毛巾畀人拉 __,庭欣,陳庭欣,

嘩,搞邊科呀?!藝人陳庭欣(Toby)到旺角拍攝新劇《踩過界》,劇情講述出生時為男兒身的Toby,一直渴望成為女性,但因未做手術,卻到女性公眾浴室沖涼,被人發現後,報警處理。叫小朋友唔好學Toby以毛巾捲身的造型埋位,拍攝現場有途人圍觀,當中更有小朋友,Toby說:「尷尬呀!原本以為喺上一個location拍,嗰度冇乜人,呢度就人來人往啲,仲有小朋友同我打招呼,佢哋心目中,我就係《東張西望》入面嘅 ...


嘩,搞邊科呀?!

藝人陳庭欣(Toby)到旺角拍攝新劇《踩過界》,劇情講述出生時為男兒身的Toby,一直渴望成為女性,但因未做手術,卻到女性公眾浴室沖涼,被人發現後,報警處理。

叫小朋友唔好學

Toby以毛巾捲身的造型埋位,拍攝現場有途人圍觀,當中更有小朋友,Toby說:「尷尬呀!原本以為喺上一個location拍,嗰度冇乜人,呢度就人來人往啲,仲有小朋友同我打招呼,佢哋心目中,我就係《東張西望》入面嘅主持人,好正氣,我唯有同佢哋講:『唔好學我,做壞事會被人拉架!』」

問到怕不怕走光?Toby說:「我着咗3條打底褲,3件打底top嚟,平時出商場活動着裙仔會着1件打底,今日要乘3!咁服裝同事都做咗好多安全功夫嘅!演出時我就投入咗,當正自己係男仔,冇諗咁多。」

預告《致》會復活

提到新劇《致命復活》內的一秒被姦戲,獲網民大讚專業,她說:「其實拍攝場地唔算好惡劣,反而車程好耐、化妝時間長,辛苦啲!我怕蛇嘅,拍之前都有睇睇將要瞓落去嗰度,係冇蛇,不過有好多蟻。(介意被安排演呢類角色?)喺劇入面我係郭晉安秘書,會同朱晨麗有啲關係,但仲未交代,我會喺之後嘅flashback出現番,最緊要觀眾睇得開心!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!