掃呢頁CODE去手機

2016年11月2日 星期三

豪住法國靚酒店 李施嬅望住鐵塔瞓覺 __,李施嬅,李詩韻,

咁靚嘅景,望住瞓,唔知會唔會發個好夢呢?藝人李施嬅最近遠赴法國酒莊,為無綫節目《走遍全世界》拍攝外景,佢一路拍節目都不忘同網友分享行程,今日施嬅上載一段短片到ig,影片影住一間豪華房,不過就唔係佢嘅閨房,其實係佢入住喺法國嘅一間酒店。施嬅一路自拍一路介紹間房,而間房最特別嘅地方就係對住巴黎鐵塔,因為節目飲咗唔少酒嘅佢,面紅紅咁話:「係咪好浪漫呢?我都覺得好浪漫。」不過咁浪漫都冇用,施嬅冇男友喺身邊 ...




其他影片:>>






咁靚嘅景,望住瞓,唔知會唔會發個好夢呢?

藝人李施嬅最近遠赴法國酒莊,為無綫節目《走遍全世界》拍攝外景,佢一路拍節目都不忘同網友分享行程,今日施嬅上載一段短片到ig,影片影住一間豪華房,不過就唔係佢嘅閨房,其實係佢入住喺法國嘅一間酒店。施嬅一路自拍一路介紹間房,而間房最特別嘅地方就係對住巴黎鐵塔,因為節目飲咗唔少酒嘅佢,面紅紅咁話:「係咪好浪漫呢?我都覺得好浪漫。」不過咁浪漫都冇用,施嬅冇男友喺身邊,自己一個欣賞真係嘥咗啲囉。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!