掃呢頁CODE去手機

2016年11月22日 星期二

【獨家】岑杏賢首開腔認與袁偉豪和平分手 __,袁偉豪,岑杏賢,

岑杏賢與袁偉豪拍拖接近三年,一直以嚟都表現恩愛。(資料圖片)前港男袁偉豪同前港姐岑杏賢拍拖接近三年,一直表現恩愛,仲不時傳出婚訊,點知前日兩人驚爆分手,令身邊的朋友無一不感驚訝。宣布「分」訊後一直保持沉默的杏賢,今天終透過短訊回應《東網》:「多謝大家關心,我現在心情已平靜,大家不用擔心。大家係和平分手。細節唔多講,大家(指與袁偉豪)已交代好。」__________________________想 ...


岑杏賢與袁偉豪拍拖接近三年,一直以嚟都表現恩愛。(資料圖片)

前港男袁偉豪同前港姐岑杏賢拍拖接近三年,一直表現恩愛,仲不時傳出婚訊,點知前日兩人驚爆分手,令身邊的朋友無一不感驚訝。宣布「分」訊後一直保持沉默的杏賢,今天終透過短訊回應《東網》:「多謝大家關心,我現在心情已平靜,大家不用擔心。大家係和平分手。細節唔多講,大家(指與袁偉豪)已交代好。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!