掃呢頁CODE去手機

2016年11月7日 星期一

聽日嫁張倫碩 鍾麗緹冧爆:童話成真 __,張倫碩,鍾麗緹,鍾麗,

鍾麗緹同張倫碩聽日結婚喇!「性感女神」鍾麗緹與內地男星張倫碩因合作內地節目《如果愛》而擦出愛火花,兩人明天便拉埋天窗,在北京舉行婚禮,準新娘子今日接受《東網》訪問時表示心情興奮,她說:「今日好忙,有好多嘢要準備,我要影定聽日着嘅禮服,方便發相畀媒體。(婚宴上會唔會有驚喜畀老公?)我成個人交畀佢就係最大驚喜,佢個人好浪漫,成日畀驚喜我,令我覺得每日都好特別。」冇諗過行到呢一步談到兩人拍拖以來,一直不 ...


鍾麗緹同張倫碩聽日結婚喇!

「性感女神」鍾麗緹與內地男星張倫碩因合作內地節目《如果愛》而擦出愛火花,兩人明天便拉埋天窗,在北京舉行婚禮,準新娘子今日接受《東網》訪問時表示心情興奮,她說:「今日好忙,有好多嘢要準備,我要影定聽日着嘅禮服,方便發相畀媒體。(婚宴上會唔會有驚喜畀老公?)我成個人交畀佢就係最大驚喜,佢個人好浪漫,成日畀驚喜我,令我覺得每日都好特別。」

冇諗過行到呢一步

談到兩人拍拖以來,一直不被外界看好,遇到不少蜚短流長,鍾麗緹坦言自己最初也沒有想過兩人會行到這一步:「由第一日合作做節目開始到拍拖,一步一步走到依家,覺得成件事好似童話成真咁,我哋好享受依家嘅感情生活,對未來好期待。」

坐郵輪度蜜月

問到兩人婚後是否會積極造人,鍾麗緹稱一切由上天安排,雖然兩人工作十分忙碌,但會盡量抽時間造人。至於蜜月地點,她說:「會揀郵輪旅程,我哋會同朋友一齊去,大家分享喜悅。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!