掃呢頁CODE去手機

2016年11月16日 星期三

【電騙變溝女】江欣燕孖騙徒對話夠爆笑 __,江欣燕,

江欣燕同呢個「林警司」對話真係勁搞笑!藝人江欣燕日前遇上電話騙徒,收到聲稱是入境處電話,欣欣接受《東網》訪問時說:「有一日接到電話,話寄咗信畀我,問我有沒有收到,話我嘅資料被盜用,要同我核實資料,跟住轉駁電話畀上海公安局嘅林警司,好似真嘅一樣。」江媽媽醒過佢江欣燕同「林警司」對話一輪後,被要求上上海公安局網頁,不過剛搬屋嘅江欣燕未安裝好上網,冇wifi上不到網頁,結果「林警司」要求提供其他聯絡方法 ...


江欣燕同呢個「林警司」對話真係勁搞笑!

藝人江欣燕日前遇上電話騙徒,收到聲稱是入境處電話,欣欣接受《東網》訪問時說:「有一日接到電話,話寄咗信畀我,問我有沒有收到,話我嘅資料被盜用,要同我核實資料,跟住轉駁電話畀上海公安局嘅林警司,好似真嘅一樣。」

江媽媽醒過佢

江欣燕同「林警司」對話一輪後,被要求上上海公安局網頁,不過剛搬屋嘅江欣燕未安裝好上網,冇wifi上不到網頁,結果「林警司」要求提供其他聯絡方法,江欣燕留下WeChat,而收線之後,江媽媽話咁似電話騙案手法,江欣燕才如夢初醒,立刻跟返電話記錄回電,結果該5字頭電話係未有手戶登記,問到江欣燕有否損失?她苦笑說:「損失咗時間同良心。」

騙徒話騙徒都有好人

江欣燕表示識破是電騙後,已報警求助,今次有驚無險,江欣燕卻弄出笑話,話說佢報警之後透過WhatsApp 聯絡騙徒「林警司」,表明已報警及勸告對方收手,豈料「林警司」回應江欣燕話佢打錯字,回頭是「岸」不是「回頭是案」,仲向江欣燕訴苦,話做騙徒係因為被威脅。

「林警司」更大膽到要求同江欣燕做朋友,對娛樂圈好好奇,又話知道江欣燕同前夫嘅事,最離奇嘅,係「林警司」居然話做「佢哋嘅圈子都有好人」,跟住不停傳WhatsApp畀江欣燕,問點解唔覆佢,又讚江欣燕靚女、美魔女,認真搞笑。

報警打擊罪案

江欣燕又說,去警署報案係希望打擊犯罪集團,「警方唔聽我嘅故仔,我諗住提供啲WhatsApp 、WeChat短訊畀佢哋,佢哋話手頭上太多呢啲案件,損失好嚴重嘅亦好多好多,其實身邊真係好多朋友遇過呢啲事件,警方話其實呢啲係好大嘅集團,連個電話號碼都係假。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!