網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月21日 星期一

【獨家有片】邊個講大話》鄭嘉穎大坑食飯拒去台慶 陳凱琳 : 佢唔喺香港 ! __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

【獨家有片】邊個講大話》鄭嘉穎大坑食飯拒去台慶陳凱琳:佢唔喺香港!陳凱琳喺台慶上面一句「粉身碎骨」震驚香港七百幾萬人口,成為當晚全場焦點,認真巴閉! 當晚,福祿壽三個就用大台情侶開玩笑,其中講到鄭嘉穎同陳凱琳時候,台下只係影著陳凱琳一個人笑,咁鄭嘉穎呢? 再望下台上大合照,咦?個個小生都在,只係不見鄭嘉穎踪影。早前接受激光手術的陳凱琳,離開電視城時,有唔少粉絲跟她合照。問到她的眼睛復原狀況如何,佢 ...




  • 其他影片:>>






  • 【獨家有片】邊個講大話》鄭嘉穎大坑食飯拒去台慶 陳凱琳 : 佢唔喺香港 !
  • 陳凱琳喺台慶上面一句「粉身碎骨」震驚香港七百幾萬人口,成為當晚全場焦點,認真巴閉! 當晚,福祿壽三個就用大台情侶開玩笑,其中講到鄭嘉穎同陳凱琳時候,台下只係影著陳凱琳一個人笑,咁鄭嘉穎呢? 再望下台上大合照,咦? 個個小生都在,只係不見鄭嘉穎踪影。

    早前接受激光手術的陳凱琳,離開電視城時,有唔少粉絲跟她合照。問到她的眼睛復原狀況如何,佢就話︰「其實唔好望咁多閃燈,但係唔緊要,冇事的。」再問到為何只見陳爸爸同陳媽媽來接收工,而不見男友鄭嘉穎時,陳凱琳就話︰「佢好似唔係香港,佢做緊嘢,遲啲番來!」

    不過,神奇的事情就發生了!當一班藝員在電視城表演的時候,鄭嘉穎於大坑一個人現身。 見佢左望右望,然後再去到某一個位置會合朋友上樓食飯。究竟係陳凱琳唔知鄭嘉穎喺香港,定係有心幫鄭嘉穎隱瞞呢? 為愛情,陳凱琳真係奮不顧身呀!

    鍾意就快D Share啦!