掃呢頁CODE去手機

2016年11月21日 星期一

袁偉豪:【三年情玩完】袁偉豪認同岑杏賢分手 __,袁偉豪,岑杏賢,

三年情玩完?!前港男袁偉豪同前港姐岑杏賢拍拖接近三年,一直以嚟都好恩愛,仲不時傳出婚訊,點知今晚岑杏賢突然喺ig暗示「分」訊,仲話一段感情如果冇咗信任同安全感就唔知點維繫,仲話今日作出個決定唔係最理想,佢留言:「一段感情裏面最重要係信任同安全感。如果這些東西都已經不再存在的話,真的不懂怎樣去維繫。今天作出了一個決定,雖然這個結局不是最理想,但還是要面對......」事後,發現岑杏賢取消咗關注袁偉豪 ...




其他影片:>>






三年情玩完?!

前港男袁偉豪同前港姐岑杏賢拍拖接近三年,一直以嚟都好恩愛,仲不時傳出婚訊,點知今晚岑杏賢突然喺ig暗示「分」訊,仲話一段感情如果冇咗信任同安全感就唔知點維繫,仲話今日作出個決定唔係最理想,佢留言:「一段感情裏面最重要係信任同安全感。如果這些東西都已經不再存在的話,真的不懂怎樣去維繫。今天作出了一個決定,雖然這個結局不是最理想,但還是要面對......」事後,發現岑杏賢取消咗關注袁偉豪ig。

「我們要承受比常人多的壓力!」

之後袁偉豪喺微博承認同岑杏賢分手,佢留言:「回想起2013年的10月一句'生日快樂'讓我們認識對方然而一拍即合走在一起。由於我們都是工作在幕前的關係,她不想影響我的工作,所以我們一直保持關係低調。三年裏我們經歷不少,相比起一般的情侶,我們要承受比常人多的壓力!」

畀唔到足夠嘅信任?

之後佢又話,呢幾個月嚟多次離離合合:「雖然外間很多朋友一直很看好我們,但可惜事與願違,在本年我們的關係再次受到考驗。數月來多次的離合讓雙方承受着一定程度的痛苦,加上我一直未能增加她對我的信任和期望。所以今天我們決定要分開了!希望各位朋友給我們一點空間。」最後袁偉豪話希望岑杏賢搵到心目中嘅理想男伴同永遠幸福快樂。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!