掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

澳門賽車:澳門賽車 翻版雞排妹襲東望洋 __,雞排妹,鄭家純,

想睇Karry靚片即到:http://bit.ly/2ffUNTs 澳門大賽車最後一日,跑道戰況激烈,但場外的車模依然是攝影師的焦點之一,雖然到煞科日,車模一樣有新臉孔,唔係講笑,嗰樣仲好熟口面添,咪台灣嘅「雞排妹」?係有九成似,雖然佢都係嚟自台灣,但名字叫做Karry。Karry目前居住台南,擁有白皙肌膚同勁爆身材,做咗車模幾年,本身喺新光三越工作。由於個樣似十足雞排妹,Karry一早儲落大班f ...




其他影片:>>






想睇Karry靚片即到:http://bit.ly/2ffUNTs 

澳門大賽車最後一日,跑道戰況激烈,但場外的車模依然是攝影師的焦點之一,雖然到煞科日,車模一樣有新臉孔,唔係講笑,嗰樣仲好熟口面添,咪台灣嘅「雞排妹」?係有九成似,雖然佢都係嚟自台灣,但名字叫做Karry。

Karry目前居住台南,擁有白皙肌膚同勁爆身材,做咗車模幾年,本身喺新光三越工作。由於個樣似十足雞排妹,Karry一早儲落大班fans,Fb有3萬幾人liKE,被台灣龍友形容為「白嫩兇」,人氣爆燈。

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 

想撐本地波?即Like我撐本地波Facebook專頁

http://bit.ly/1Wm3E4Q 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!