掃呢頁CODE去手機

2016年11月9日 星期三

【劉亦菲搶鏡】張靚穎意國婚禮勁唯美 __,張靚穎,劉亦菲,

呢個畫面,堅靚!內地歌手張靚穎同佢經理人男友馮軻,喺意大利時間8號下晝、喺一間莊嚴嘅古堡舉行婚禮,正式成為夫妻。喺第二輪曝光嘅相片,明顯見到每一個鏡頭都捕捉得很唯美,新娘子張靚穎更不時流露喜悅之情。至於新郎馮軻,亦處處流露對老婆疼愛之情,更不時俯身為太太整理裙襬,畫面十分溫馨。不過輪到整個婚禮的亮點,絕對是劉亦菲為張靚穎打開婚戒盒子的一刻,無論是亦菲的靚靚側面、充滿園林氣息的戒指盒以及張靚穎的喜悅 ...




其他影片:>>






呢個畫面,堅靚!

內地歌手張靚穎同佢經理人男友馮軻,喺意大利時間8號下晝、喺一間莊嚴嘅古堡舉行婚禮,正式成為夫妻。

喺第二輪曝光嘅相片,明顯見到每一個鏡頭都捕捉得很唯美,新娘子張靚穎更不時流露喜悅之情。至於新郎馮軻,亦處處流露對老婆疼愛之情,更不時俯身為太太整理裙襬,畫面十分溫馨。

不過輪到整個婚禮的亮點,絕對是劉亦菲為張靚穎打開婚戒盒子的一刻,無論是亦菲的靚靚側面、充滿園林氣息的戒指盒以及張靚穎的喜悅表情,都配合得相當之好,令大家不用身處意大利,都能感受到一對新人的喜悅。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!