網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月6日 星期日

【展鵬受傷前夕】定欣風騷出巡狂掃靚衫 __,定欣,胡定欣,

定欣見到靚衫雙眼發晒光,唔通係想喺展鵬面前扮靚啲?近日忙於拍劇的胡定欣,日前趁着不用開工,與助手到銅鑼灣shopping。甫進店內,定欣極速逛了一會,並揀了大堆靚衫往試身室慢慢試。逗留約20分鐘,定欣已購下心頭好往付款,未幾見其助手手持大袋戰利品離開,之後步往附近停車場取車。最近傳與陳展鵬拍拖的定欣,出巡期間春風滿面,步出時見到記者拍照,她亦立即望向鏡頭笑笑口打招呼,心情勁靚!__________ ...


定欣見到靚衫雙眼發晒光,唔通係想喺展鵬面前扮靚啲?

近日忙於拍劇的胡定欣,日前趁着不用開工,與助手到銅鑼灣shopping。甫進店內,定欣極速逛了一會,並揀了大堆靚衫往試身室慢慢試。

逗留約20分鐘,定欣已購下心頭好往付款,未幾見其助手手持大袋戰利品離開,之後步往附近停車場取車。

最近傳與陳展鵬拍拖的定欣,出巡期間春風滿面,步出時見到記者拍照,她亦立即望向鏡頭笑笑口打招呼,心情勁靚!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!