網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月24日 星期四

《幕後玩家》飾演賢妻 龔嘉欣被激讚 __,嘉欣,李嘉欣,幕後玩家,龔嘉欣,鍾嘉欣,

查看相片一講起龔嘉欣,大家應該即刻諗起佢一大堆嘅緋聞。佢嘅緋聞對象包括鄧健泓、周國賢、補習天王趙永康、關楚耀,而最新嘅緋聞就有同近年成功彈起嘅坤哥吳業坤,有傳聞話二人由緋聞情侶關係演變成「契姊弟」,而坤哥就「由兵變做契細佬」因而引起一時佳話。不過同時佢亦被網民狂插,話佢介入吳業坤同王卓淇嘅戀情。除此之外,又有報道話佢介入楊明同莊思明段感情,更搞喊莊思明。咁多緋聞,搞到形象認真麻麻。不過《幕後玩家》 ...


查看相片

一講起龔嘉欣,大家應該即刻諗起佢一大堆嘅緋聞。佢嘅緋聞對象包括鄧健泓、周國賢、補習天王趙永康、關楚耀,而最新嘅緋聞就有同近年成功彈起嘅坤哥吳業坤,有傳聞話二人由緋聞情侶關係演變成「契姊弟」,而坤哥就「由兵變做契細佬」因而引起一時佳話。不過同時佢亦被網民狂插,話佢介入吳業坤同王卓淇嘅戀情。除此之外,又有報道話佢介入楊明同莊思明段感情,更搞喊莊思明。咁多緋聞,搞到形象認真麻麻。

不過《幕後玩家》今次就好大膽,搵龔嘉欣飾演賢妻良母,果然令到一班觀眾同網民有驚喜。尤其係佢知道自己老公有第二個女人,仲要有埋BB,黃宗澤喺屋企同佢認錯,佢接受唔到要同人分享自己個老公而哭成淚人嗰一幕,紛紛話佢「演得好好」丶「睇到好心噏」、「有新鮮感」丶「完美演繹賢妻」等等。

查看相片

雖然情婦角色一向都比賢妻角色更加令觀眾印象深刻,不過今次角色大逆轉對龔嘉欣嚟講可能會係好事

查看相片

鍾意就快D Share啦!