掃呢頁CODE去手機

2016年11月12日 星期六

《哈利波特》:羅林爆《怪》片續集有鄧不利多基情 __,《怪》,怪獸與牠們的產地,

鄧不利多有基情咁爆?由英國男星愛迪雷美(EddieRedmayne)主演的《哈利波特》(HarryPotter)前傳系列《怪獸與牠們的產地》(FantasticBeastsandWheretoFindThem)將於今個月18日上映,原著作者羅林(J.K.Rowling)透露《怪》續集中《哈》系列角色鄧不利多校長的年青版,會有同志戀劇情出現,不過未有說明是第幾集:「我唔可以乜都話你聽,因為好明顯呢個 ...


鄧不利多有基情咁爆?

由英國男星愛迪雷美(Eddie Redmayne)主演的《哈利波特》(Harry Potter)前傳系列《怪獸與牠們的產地》(Fantastic Beasts and Where to Find Them)將於今個月18日上映,原著作者羅林(J.K. Rowling)透露《怪》續集中《哈》系列角色鄧不利多校長的年青版,會有同志戀劇情出現,不過未有說明是第幾集:「我唔可以乜都話你聽,因為好明顯呢個係五集嘅系列,段關係有好多嘢可以探討。你會見到鄧不利多係一個年青人,同一個好迷茫嘅人。我哋會見到佢人生中塑造到佢個人嘅階段。至於佢嘅性取向問題,記得繼續留意發展。」

暫時未知誰會飾演鄧不利多年青版,但已知其暗戀對象、黑暗巫師葛林戴華德由男星尊尼特普(Johnny Depp)飾演。雖然書中未有明示鄧不利多的同性戀取向,但羅林過往曾於訪問替鄧不利多「出櫃」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!