掃呢頁CODE去手機

2016年11月14日 星期一

名人:徐子淇生日願望籌款一千萬 __,子淇,徐子淇,

徐子淇希望籌款一千萬,幫助有需要的人。「千憶新抱」徐子淇與丈夫李家誠出席以《愛麗絲夢遊仙境》為主題的慈善晚宴,身為香港救助兒童會贊助人及晚宴籌委會主席的她,衷心希望大家可出一分力,盡力籌錢來救助全球災難中的兒童,她說:「我都捐咗幾百萬去租一架救援船去救海中嘅人,3個星期前仲去咗意大利,上船探望兒童難民,見到好多傷心畫面,佢哋都係受政治迫害被迫走難,同佢哋傾偈,發現有位13歲小朋友嘅父母已經過身,佢 ...




其他影片:>>






徐子淇希望籌款一千萬,幫助有需要的人。

「千憶新抱」徐子淇與丈夫李家誠出席以《愛麗絲夢遊仙境》為主題的慈善晚宴,身為香港救助兒童會贊助人及晚宴籌委會主席的她,衷心希望大家可出一分力,盡力籌錢來救助全球災難中的兒童,她說:「我都捐咗幾百萬去租一架救援船去救海中嘅人,3個星期前仲去咗意大利,上船探望兒童難民,見到好多傷心畫面,佢哋都係受政治迫害被迫走難,同佢哋傾偈,發現有位13歲小朋友嘅父母已經過身,佢自己都逃走咗兩年,走咗去7個國家,最後去到利比亞遇到個『蛇頭』,呃佢哋坐橡皮艇出海逃生,但橡皮艇又超載、又冇救生衣,唔夠油去目的地,真係好危險,好彩最後救番起佢!」又謂幾百萬是買不到一架救援船,只是用來租船、支付油錢及船長費用。

徐子淇續心酸及痛心分享上星期便有270人在兩架橡皮艇上走難,當中只得29人獲救,其後更眼濕濕及哽咽表示當中有兩位小朋友看着他們的父母浸死,變成孤兒,現盡量為難民提供食物及心理輔導。

問到有否將所見故事告訴家中4名子女?徐子淇表示:「我親身去嘅感受大啲,遲啲有機會都想帶佢哋去。(今晚籌款目標係?)我想籌到一千萬港幣,希望幫到更多難民,因為搜救係9月開始,兩個月救咗2,000位難民,但始終唔夠。」又坦言籌到一千萬是其生日及結婚10周年的願望,並透露老爺李兆基有幫手,而子女亦會捐出利是錢助善舉。至於生日會如何慶祝,她表示自己生日並不重要:「生日係我一個人,呢啲係牽涉好多人。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!