網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月26日 星期六

真係下咗火?梁小冰離港療傷認唔夠道行 __,梁小冰,

真係怒氣全消?前港姐梁小冰與陳法蓉昨日出席慧妍雅集活動,活動期間梁小冰即場婉拒同陳法蓉合照,又話畀陳法蓉無禮訓斥佢冇着外套,搞到梁小冰嬲爆走人。但陳法蓉事後就話冇訓斥過任何人,明顯各執一詞。事後雙方繼續喺微博開火,火藥味濃!過咗一晚後,梁小冰喺微博上載一張素顏自拍照,仲表示:「對不起所有愛錫我的朋友,讓你們擔心了!我已經怒氣全消了,現在只有悲傷、難過,悲傷是看到某人睇重面子比一段關係重要,難過是看 ...


真係怒氣全消?

前港姐梁小冰與陳法蓉昨日出席慧妍雅集活動,活動期間梁小冰即場婉拒同陳法蓉合照,又話畀陳法蓉無禮訓斥佢冇着外套,搞到梁小冰嬲爆走人。但陳法蓉事後就話冇訓斥過任何人,明顯各執一詞。事後雙方繼續喺微博開火,火藥味濃!

過咗一晚後,梁小冰喺微博上載一張素顏自拍照,仲表示:「對不起所有愛錫我的朋友,讓你們擔心了!我已經怒氣全消了,現在只有悲傷、難過,悲傷是看到某人睇重面子比一段關係重要,難過是看到自己入行三十年仍然性情剛烈,但心靈脆弱,不夠道行被人欺負的時候不選擇忍氣吞聲,被人打左邊面的時候沒有即刻比(畀)埋右邊面人打,比(畀)人踐踏嘅時候只會發怒而沒有力量即時寬恕……對不起!我承認我很失敗!我承認我只是一個血肉之驅!」

相隔兩個鐘後,梁小冰再次發文,仲上載一張機艙相透露會離港:「遠離傷害自己的人,願飛到無人處療傷......️️️」唔知梁小冰打算去邊度散心呢?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!