掃呢頁CODE去手機

2016年11月15日 星期二

坐定笠六 黃浩預告徐淑敏下胎係男丁 __,徐淑敏,黃浩,

【更新內容】今日黃浩就擺咗好幾張當年同徐淑敏結婚時候嘅照片,話「7yearsago,Iwasveryluckytomarrymysweetsweetwifehavingahappyfamilylifewithour3daughtersandwelcomingoursonsoon.Dadywealwaysmissyouandsureyouarealsohappyinheaven.」大約意思為7年前佢 ...


【更新內容】

今日黃浩就擺咗好幾張當年同徐淑敏結婚時候嘅照片,話「7 years ago,I was very lucky to marry my sweet sweet wife having a happy family life with our 3 daughters and welcoming our son soon. Dady we always miss you and sure you are also happy in heaven.」大約意思為 7年前佢好幸運娶到徐淑敏呢位甜蜜嬌妻,之後與3位千金及將要迎接一位仔仔共組快樂家庭。黃浩更借機會表示十分想念他的爸爸,又指他的爸爸在天堂應該為此感到高興。

咦? 唔通徐淑敏已經有咗? 徐淑敏生完細女之後,稱會休息半年再努力為黃浩追仔,又指希望可以生多2個仔就更滿足。 依家黃浩咁講,係咪默認徐淑敏已經有咗BB呀? 之後有報刊致電問黃浩同徐淑敏,原來佢哋溝通好明年開工追仔,今年因為徐淑敏要去外國上堂就未抽到時間。

睇黃浩呢句「welcoming our son soon」,佢信心十足咁,如果成事,就真係恭喜晒!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!