網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月18日 星期五

岑麗香:瘦到見骨!香香話要食叉燒增肥 __,香香,岑麗香,

搞邊科,瘦咗咁多!?無綫花旦岑麗香在旺角為酒店剪綵,愈來愈瘦的香香着上tubedress也欠缺睇頭,可以話係瘦到見骨,似乎有必要增磅!受訪時,香香笑言要食多點叉燒增肥,問到上圍可有縮水?她說:「瘦咗少少啦,ok嘅,呢排工作有少少忙。(男友強強唔畀飯你食?)所以咪要喺呢度食叉燒囉,頭先食叉燒最想有一碗飯。」得鹹魚抵得渴香香指去旅行揀酒店最着重酒店泳池,講到她曾被拍得與男友強強在酒店泳池戲水,她說:「 ...


搞邊科,瘦咗咁多!?

無綫花旦岑麗香在旺角為酒店剪綵,愈來愈瘦的香香着上tube dress也欠缺睇頭,可以話係瘦到見骨,似乎有必要增磅!受訪時,香香笑言要食多點叉燒增肥,問到上圍可有縮水?她說:「瘦咗少少啦,ok嘅,呢排工作有少少忙。(男友強強唔畀飯你食?)所以咪要喺呢度食叉燒囉,頭先食叉燒最想有一碗飯。」

得鹹魚抵得渴

香香指去旅行揀酒店最着重酒店泳池,講到她曾被拍得與男友強強在酒店泳池戲水,她說:「去旅行行程唔使塞到爆,可以喺酒店relax吓。(有冇被偷影陰影?)開頭唔慣嘅,但又唔係做咗咩錯事,都係玩吓水、游吓水,去泳池唔着三點式着咩呢?下次着一件頭囉,但一件頭都可以好sexy㗎!(提高警覺?)其實做藝人已經有警覺性,但係私人時間,又唔係做錯事、又唔犯法、又唔係對唔住人,做啲正常人嘅嘢,唔應該擔心咁多。(強強會唔會唔慣畀人偷影?)佢唔係娛樂圈人,會有啲唔慣,自己都試過。今日阿媽教咗我一句成語,食得鹹魚抵得渴,要自己調節心態。」香香又謂希望快點見到男友,透露年底對方會來港探望。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!