掃呢頁CODE去手機

2016年11月17日 星期四

陳昭昭代鬧猥褻男觀眾 __,陳昭昭,

陳昭昭代鬧猥褻男觀眾■陳昭昭憶述當年入行,當陳梅馨是大師姐。資料圖片陳梅馨當年主持過有線電視收費台的phone-in節目《性在任你Call》,當時還有兩位拍檔陳昭昭和張綺桐。陳梅馨現在已經榮升串燒店老闆娘,而同樣做老闆、從事玉器生意的陳昭昭,昨日接受電話訪問提起陳梅馨時,依然讚不絕口,她說:「早幾年喺公開場合見過佢,仲保持得好好,仲係咁靚女。嗰時同梅馨做有線主持,佢做過TVB拍過《壹號皇庭》,有經 ...


陳昭昭代鬧猥褻男觀眾



■陳昭昭憶述當年入行,當陳梅馨是大師姐。資料圖片

陳梅馨當年主持過有線電視收費台的phone-in節目《性在任你Call》,當時還有兩位拍檔陳昭昭和張綺桐。陳梅馨現在已經榮升串燒店老闆娘,而同樣做老闆、從事玉器生意的陳昭昭,昨日接受電話訪問提起陳梅馨時,依然讚不絕口,她說:「早幾年喺公開場合見過佢,仲保持得好好,仲係咁靚女。嗰時同梅馨做有線主持,佢做過TVB拍過《壹號皇庭》,有經驗,係大師姐,但對住我呢個新人佢都好nice,完全冇架子。」



■(左起)陳梅馨曾於直播節目遭男觀眾調戲,陳昭昭即代她出頭。電視圖片

陳昭昭笑言自己較開朗喜歡交談,而梅馨就比較內向,說話都很溫柔陰聲細氣,不用埋位時都會靜靜坐在一旁。陳昭昭還記得有次做節目直播時,梅馨被觀眾整喊,她說:「有位男士打電話入嚟,講啲衰嘢蝦梅馨,搞到佢喊住走開,嗰時直播緊,我仲記得幫梅馨鬧番嗰男人。」

採訪:何永寧


鍾意就快D Share啦!