掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

陳煒:張秀文都唔夠揮!陳煒拋胸跳肚皮舞勁搶 __,張秀文,陳煒,

陳煒真係不得了!果然薑愈老愈辣!年屆42歲的陳煒偕同後起之秀包括張秀文、高海寧、陳自瑤等打響頭炮,以肚皮舞表演揭開無綫台慶夜序幕!表演前曾聲稱「衣飾太性感,所以自己加塊布」的高海寧,頓時吸睛度大減,反觀人妻陳煒谷到盡上陣,連擁有34D的張秀文都被比下去!topshot下的陳煒,完全令人窒息,較一班「妹妹仔」更搶鏡!而一班網民都睇得好投入,仲逐個品評,花生指數極高!網民呻爆高海寧連線頭都唔晒吓,大嗌 ...




其他影片:>>






陳煒真係不得了!

果然薑愈老愈辣!年屆42歲的陳煒偕同後起之秀包括張秀文、高海寧、陳自瑤等打響頭炮,以肚皮舞表演揭開無綫台慶夜序幕!

表演前曾聲稱「衣飾太性感,所以自己加塊布」的高海寧,頓時吸睛度大減,反觀人妻陳煒谷到盡上陣,連擁有34D的張秀文都被比下去!top shot下的陳煒,完全令人窒息,較一班「妹妹仔」更搶鏡!

而一班網民都睇得好投入,仲逐個品評,花生指數極高!網民呻爆高海寧連線頭都唔晒吓,大嗌失望!反而陳煒同張秀文就被讚性感,網民仲話陳煒勁澎湃,而張秀文跳舞嗰時,有網民仲話feel到震盪嘅感覺,隔住個Mon都feel到?咁犀利!?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!