網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月14日 星期一

【爆相爆片】林嘉欣走開五分鐘 兩女公園爬上爬落 __,嘉欣,李嘉欣,林嘉欣,鍾嘉欣,

【爆相爆片】林嘉欣走開五分鐘 兩女公園爬上爬落■林嘉欣提醒囡囡不可弄到其他小朋友,非常有家教。讀者提供圖片■林嘉欣一度離開兩女,她臨行前不忘提長女照顧妹妹。讀者提供圖片■嘉欣囡囡好活潑,站在離地幾呎高的設施上都不怕。讀者提供圖片現年38歲的金馬獎影后林嘉欣,6年前下嫁導演袁劍偉,婚後生了兩名囡囡,分別是6歲的Kayla和3歲的Sofie,一家四口樂也融融,靚媽咪林嘉欣婚後以家庭為重,不時親力親為照 ...


【爆相爆片】林嘉欣走開五分鐘 兩女公園爬上爬落



■林嘉欣提醒囡囡不可弄到其他小朋友,非常有家教。

讀者提供圖片



■林嘉欣一度離開兩女,她臨行前不忘提長女照顧妹妹。

讀者提供圖片



■嘉欣囡囡好活潑,站在離地幾呎高的設施上都不怕。

讀者提供圖片

現年38歲的金馬獎影后林嘉欣,6年前下嫁導演袁劍偉,婚後生了兩名囡囡,分別是6歲的Kayla和3歲的Sofie,一家四口樂也融融,靚媽咪林嘉欣婚後以家庭為重,不時親力親為照顧女兒。

有讀者陳小姐透過《蘋果》的「爆相爆片」,分享了林嘉欣日前黃昏帶同女兒到淺水灣公園玩樂情況。當日傍晚6時左右,陳小姐發現林嘉欣帶着兩名女兒出動,三母女去公園享親子樂,未見老公袁劍偉或家傭同行。兩姊妹都穿上姊妹裝,相信是媽咪刻意打扮,反而媽咪林嘉欣就素顏便服look。

叫大女照顧妹妹陳小姐前晚在電話中說:「兩姊妹當時好活躍,佢哋喺公園設施上面爬上爬落,又跳嚟跳去,但嘉欣就一啲都唔緊張,只係用英文叫兩個囡囡小心啲,唔好整到其他小朋友。兩個囡囡玩玩吓,嘉欣就同大女講咗幾句,應該係叫家姐睇實妹妹,佢就離開咗兩個小朋友約5分鐘,之後先再番嚟。」陳小姐指當時天色偏暗,畢竟兩個小朋友年紀太細,當林嘉欣行開後,兩姊妹都各有各玩,所以有一定危險性,幸好最後兩姊妹都平安沒事。



■近月擔任藝術展策劃人的林嘉欣,一有時間就到場助陣。

互聯網圖片

林嘉欣跟兩女關係親近,她有空必貼身照顧,甚少假手於人,前年就孖老公袁劍偉帶着大女Kayla去到金鐘「雨傘運動」現場,她拖着囡囡行政總樓梯,然後給囡囡講解市民貼在牆上的字條,希望囡囡將來長大後,可以有獨立思想。

採訪:王梓嫚


鍾意就快D Share啦!