網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月5日 星期六

男友唔得閒 陳凱琳搵爹哋陪做激光矯視 __,凱琳,陳凱琳,

雖然男友陪唔到佢做手術,不過都有嗌陳凱琳要休息多啲,唔好掛住撳手機。藝員陳凱琳到馬鞍山出席慈善跑活動,陳爸爸更陪伴現身,兼為女兒充當御用攝影師影靚相。為慈善跑進行起步禮的陳凱琳,未有落場跑步,她透露今日稍後時間要接受激光矯視手術:「今日跑唔到,要去做眼科手術,自己近視都幾深,有成四百幾度。(嘉穎陪你?)佢唔喺香港,去咗大陸做電影宣傳,有Daddy陪我。(做激光矯視擔唔擔心有風險?)都幾擔心,考慮咗 ...




其他影片:>>






雖然男友陪唔到佢做手術,不過都有嗌陳凱琳要休息多啲,唔好掛住撳手機。

藝員陳凱琳到馬鞍山出席慈善跑活動,陳爸爸更陪伴現身,兼為女兒充當御用攝影師影靚相。

為慈善跑進行起步禮的陳凱琳,未有落場跑步,她透露今日稍後時間要接受激光矯視手術:「今日跑唔到,要去做眼科手術,自己近視都幾深,有成四百幾度。(嘉穎陪你?)佢唔喺香港,去咗大陸做電影宣傳,有Daddy陪我。(做激光矯視擔唔擔心有風險?)都幾擔心,考慮咗好耐,手術前後都要休息,但係拍劇長時間戴隱形眼鏡對眼好攰。(嘉穎擔唔擔心?)都好多人做過,科技又咁昌明,所以佢唔係好擔心,叫我做完手術要休息多啲,唔好掛住撳手機。(會唔會去探男友班?)唔會,做完手術都要休息,睇吓開劇前可唔可以去到個短途旅行。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!