掃呢頁CODE去手機

2016年11月27日 星期日

自認稱職媽媽 嘉欣即場晒湊女功! __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

嘉欣又返咗嚟香港呀!藝人鍾嘉欣(Linda)現身大埔超級城出席「熊抱英倫聖誕揭幕禮」,是她「升呢」媽媽後,首度在港出席商場活動,她不但分享湊女經,更產後首次公開獻唱《我結婚了》,玩遊戲時又示範為BB餵奶及掃風,不拘小節的嘉欣,棄奶樽不顧,直接將BB公仔放到胸前,她解釋:「我係餵母乳架!」讚囡囡易湊Linda十分自豪自己是個稱職媽媽,她說:「有咗BB嗰陣,我媽咪都唔睇好我可以做到稱職媽媽,但我做咗媽 ...


嘉欣又返咗嚟香港呀!

藝人鍾嘉欣(Linda)現身大埔超級城出席「熊抱英倫聖誕揭幕禮」,是她「升呢」媽媽後,首度在港出席商場活動,她不但分享湊女經,更產後首次公開獻唱《我結婚了》,玩遊戲時又示範為BB餵奶及掃風,不拘小節的嘉欣,棄奶樽不顧,直接將BB公仔放到胸前,她解釋:「我係餵母乳架!」

讚囡囡易湊

Linda十分自豪自己是個稱職媽媽,她說:「有咗BB嗰陣,我媽咪都唔睇好我可以做到稱職媽媽,但我做咗媽媽後,啲媽媽本能出晒嚟,我自問都算稱職,記得第一次為囡囡換尿片,邊換佢邊『bubu』,搞到地氈都有,當時我諗:『唔通我今後嘅生活就係咁?』不過囡囡都算易湊嘅!」

仲想拍劇!

Linda又預告繼續演藝事業,她說:「好開心返香港見大家,我嚟緊都想拍劇、唱歌,多啲同大家見面。(留港過聖誕?)我未知到時係咪留港,但我之前喺溫哥華,我同老公,仲有囡囡去買咗棵7呎半嘅聖誕樹返屋企,仲布置到好靚,今日會場好有聖誕氣氛,祝大家聖誕快樂!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!