掃呢頁CODE去手機

2016年11月21日 星期一

成長地急速發展 唐紫睿嘆面目荃非:冇變嘅係親切感 __,唐紫睿,

唐紫睿重回成長地荃灣,雖然現已商場林立,但慶幸很多小時候幫襯的店舖仍未結業。
成長地急速發展唐紫睿嘆面目荃非:冇變嘅係親切感女星唐紫睿(Hazel)小時候於荃灣居住,堪稱半個地膽。荃灣近年發展迅速,急劇變化,重遊昔日成長地的Hazel,對荃灣感到既熟悉又陌生。今次Hazel重遊當年經常去的冰室、所讀的小學及人生看第一齣電影的戲院,重拾不少開心回憶。唐紫睿重回成長地荃灣,雖然現已商場林立,但慶幸很多小時候幫襯的店舖仍未結業。Hazel重回成長地,對於荃灣的一切既熟悉又陌生。她 ...


成長地急速發展 唐紫睿嘆面目荃非:冇變嘅係親切感

女星唐紫睿(Hazel)小時候於荃灣居住,堪稱半個地膽。荃灣近年發展迅速,急劇變化,重遊昔日成長地的Hazel,對荃灣感到既熟悉又陌生。今次Hazel重遊當年經常去的冰室、所讀的小學及人生看第一齣電影的戲院,重拾不少開心回憶。

Hazel重回成長地,對於荃灣的一切既熟悉又陌生。她說:「我一出世就住荃灣,雖然小五、小六嗰陣,屋企搬咗去青衣,但我依然經常返嚟荃灣食嘢、買嘢。我對荃灣有好深感受,雖然荃灣變咗好多,甚至連我細個住嗰度都拆埋,變晒大型商場,但再返嚟荃灣,令我諗番起好多細個嘅回憶。好似細個成日幫襯嘅冰室,細個睇呢世人第一套戲嘅戲院,仲有細個一得閒就流連嘅商販攤檔,其實荃灣都有嘢係冇變嘅,就係嗰份親切感。」

【對冰室伙記「日久生情」】

Hazel第一站帶大家去祭「五臟廟」,她說:「喺荃灣新村街有間好出名嘅舊式冰室,連唔係荃灣居民都會聽過。我細個嗰陣,媽咪成日帶我嚟醫肚,呢度嘅雞翼、紅豆冰係我至愛,呢度經常要排長龍等位,但等係值得嘅。唔怕大家笑我,我細個落完單就會望實水吧同廚房,個心猛諗:『得未呀?快啲啦,好肚餓!』日子有功,我將啲伙記個樣印咗落個腦度,真係到依家都仲記得。雖然佢哋已經冇喺呢度做,但即使喺街度遇到,我都可以一眼認出。(啲伙記好靚仔,日久生情?)咁又冇,嗰時我好細個咋,嗰啲都係叔叔伯伯,可能肚餓嘅感覺加深咗記憶。」

唐紫睿人生第一次睇戲就是這間已結業的龍華戲院。
  • 唐紫睿人生第一次睇戲就是這間已結業的龍華戲院。
荃灣變得繁華,但唐紫睿慨嘆失去了昔日的人情味。
  • 荃灣變得繁華,但唐紫睿慨嘆失去了昔日的人情味。
唐紫睿曾於天佑小學讀書。
  • 唐紫睿曾於天佑小學讀書。

【戲院結業 冇晒烤魷魚】

另一個埋藏了Hazel深刻記憶的地方,是她流連得最多的地方:「我細個就係喺呢間天佑小學讀書,嗰時我成日去學校附近嘅報紙檔,過一條馬路就係龍華戲院舊址,呢生人第一套戲就係喺呢度睇,我仲清楚記得嗰套戲就係周潤發《阿郎的故事》。戲院後來結業,但原址一直冇拆,我每次經過都會望多兩眼,緬懷一下。後來戲院位置有部分改咗做酒吧,我以前都有同男友返過嚟飲嘢,但感覺好唔同,因為喺我腦入面嘅龍華戲院就係舊式戲院嘅烤魷魚檔,嗰部好傳統嘅量高磅重機,呢啲依家想搵番都難,全部成為回憶。」

為食的唐紫睿大讚冰室的雞翼和紅豆冰味道依然保持水準。
  • 為食的唐紫睿大讚冰室的雞翼和紅豆冰味道依然保持水準。
每次買返學鞋,唐紫睿必定到老字號鞋店選購。
  • 每次買返學鞋,唐紫睿必定到老字號鞋店選購。
過時過節,唐紫睿都會陪阿媽買參茸海味。
  • 過時過節,唐紫睿都會陪阿媽買參茸海味。
唐紫睿指小販市場已加裝風扇,不再像以前會行到出汗。
  • 唐紫睿指小販市場已加裝風扇,不再像以前會行到出汗。

【行小販市場 Enjoy出汗】

之後Hazel帶大家到川龍街,回憶一下她的荃灣歲月。她說:「川龍街有間好老字號嘅鞋店,我細個第一對返學皮鞋就係喺呢度買,到後來大啲買啲名牌皮鞋都係喺呢度。我記得嗰時屋企唔算富裕,我仲要係大家姐,對落有兩個妹,但爸爸媽媽都好錫我,盡量滿足我要求,童年都過得幾開心。呢條街嘅另一面就有好多海味舖,以前逢過時過節都會跟阿媽嚟辦年貨,都係買到熟晒嘅老街坊。其實阿媽係傳統客家女人,做嘢勤力,鍾意親力親為,所以我細個唔使點幫手買餸、煮飯、做家務,辦年貨就係同媽咪shopping嘅難得機會。」

女人不管幾歲都不會討厭shopping,Hazel也不例外。她說:「細個我鍾意去川龍街一個小販市場,嗰時個頂係用帆布罩住,行一陣就焗到出晒汗,但我依然咁鍾意行。其實嗰度都係賣啲底衫、返學冷衫咁,但我就係鍾意耐唔耐就去行。依家呢度改裝咗,改咗名,加裝咗風扇,行起嚟舒服咗,但價錢同我細個好大分別,或者就係荃灣變得愈來愈繁華嘅附帶轉變。」

後記:【繁華背後 失人情味】

Hazel雖然月前已搬往大圍居住,但對荃灣依然情有獨鍾。她說:「冇返嚟荃灣一段時間,呢度都變咗好多,多咗好多大型商場,多咗繁華嘅一面,但少咗昔日嗰種人情味。(會搬返荃灣住?)可能我都會同爹哋媽咪傾吓,因為佢哋依然係好熟荃灣,或者喺荃灣住會更加適合佢哋。」

文:影視組 

攝:劉智源


鍾意就快D Share啦!