掃呢頁CODE去手機

2016年11月4日 星期五

妝都未落喎?!鍾嘉欣漏夜趕返加國湊女 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

咁快就走嗱?藝人鍾嘉欣(Linda)在經理人陪同下現身機場,準備返回溫哥華繼續湊女,不少Fans帶備禮物、Fans信等到場送機,數十傳媒在場採訪。嘉欣辦理完登機手續後接受訪問,她說:「頭先出活動都講咗好多。(呢刻會唔會唔捨得香港?)會,但有機會再返嚟嘅,雖然短期內唔會,依家傾緊啲工作但未firm。(將來會帶女返港?)如果我返嚟先諗啦!(計劃生夠4個?)都係講吓,呢啲隨緣,我啱啱生完,未得閒諗。(先 ...


咁快就走嗱?藝人鍾嘉欣(Linda)在經理人陪同下現身機場,準備返回溫哥華繼續湊女,不少Fans帶備禮物、Fans信等到場送機,數十傳媒在場採訪。嘉欣辦理完登機手續後接受訪問,她說:「頭先出活動都講咗好多。(呢刻會唔會唔捨得香港?)會,但有機會再返嚟嘅,雖然短期內唔會,依家傾緊啲工作但未firm。(將來會帶女返港?)如果我返嚟先諗(計劃生夠4個?)都係講吓,呢啲隨緣,我啱啱生完,未得閒諗。(先 ...


咁快就走嗱?

藝人鍾嘉欣(Linda)在經理人陪同下現身機場,準備返回溫哥華繼續湊女,不少Fans帶備禮物、Fans信等到場送機,數十傳媒在場採訪。

嘉欣辦理完登機手續後接受訪問,她說:「頭先出活動都講咗好多。(呢刻會唔會唔捨得香港?)會,但有機會再返嚟嘅,雖然短期內唔會,依家傾緊啲工作但未firm。(將來會帶女返港?)如果我返嚟先諗(計劃生夠4個?)都係講吓,呢啲隨緣,我啱啱生完,未得閒諗。(先生怕你陀B辛苦?)冇諗呢樣嘢喎。」

問到會想B女第一句叫「媽媽」還是「爸爸」?她說:「BB依家未識講嘢,叫咩先都好,我最想佢有開心快樂嘅童年,同埋私隱。(要為BB報學校頭痛?)未需要諗學校,加拿大唔似香港要咁快決定晒啲嘢。(呢刻好掛住BB?)第一次離開BB咁長時間,我有喊,但BB咁細個都唔識媽媽原來返咗香港,第時任何工作都以BB行先,要視乎工作形式至決定。(今次返港冇同好姊妹聚會?)好朋友唔使成日見,下次有機會。」受訪完畢,嘉欣與粉絲合照、寒喧,之後才獨自步入禁區,正式結束旋風式返港之旅。

最終鍾嘉欣大約於晚上十一時四十分入禁區,結束短短一日多的訪港行程,前後都係四十幾個鐘!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!