掃呢頁CODE去手機

2016年11月11日 星期五

澳門慶祝結婚周年 黎諾懿爆畀太太槽肥 __,黎諾懿,

黎諾懿話太太佗B胃口唔錯,3個鐘就食一餐,但次次都食唔晒,要佢包底呀!藝人黎諾懿今日喺光棍節宣布太太李潔瑩一索得男,佢今日接受《東網》訪問時,透露依家身處澳門新濠影滙同太太慶祝結婚兩周年紀念日,佢又話太太依家已經懷孕四個幾月,佢說:「太太已經懷孕17周多少少,太太有咗嗰陣都唔知,仲四周圍飛去玩,後尾太太月經遲咗,去檢查先知有咗。」佢話太太依家懷孕唔太辛苦,胃口仲幾唔錯添,佢話:「佢仲食番牛肉,平均 ...


黎諾懿話太太佗B胃口唔錯,3個鐘就食一餐,但次次都食唔晒,要佢包底呀!

藝人黎諾懿今日喺光棍節宣布太太李潔瑩一索得男,佢今日接受《東網》訪問時,透露依家身處澳門新濠影滙同太太慶祝結婚兩周年紀念日,佢又話太太依家已經懷孕四個幾月,佢說:「太太已經懷孕17周多少少,太太有咗嗰陣都唔知,仲四周圍飛去玩,後尾太太月經遲咗,去檢查先知有咗。」佢話太太依家懷孕唔太辛苦,胃口仲幾唔錯添,佢話:「佢仲食番牛肉,平均兩至三個鐘食一餐,但次次食唔晒就話飽,結果我自己肥咗。」

恨追個女

而啱啱剛拍完劇集《不懂撒嬌的女人》嘅佢透露12月會再拍新劇,透露太太預產期係出年四月,仲已向助理總經理曾勵珍請假:「生呢胎都係預算之內,其實之前想生猴B,呢個係上天賜嘅禮物,唔係話要就要,雞BB都好,自己都想追個女,不過要等太太決定。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!