掃呢頁CODE去手機

2016年11月6日 星期日

【晒線晒長腿】羅霖考慮雪卵子:想生個女 __,羅霖,

凍啦,着番件衫呀。「美魔女」羅霖出席馬場活動,谷胸上陣的她表示綠色晚裝及帽子由Walterma設計,用了兩日趕工,她表示:「佢話覺得成日都粉紅色,女人唔怕戴綠帽。」她更透露明日飛北京出席8日好友鍾麗緹的婚禮,屆時會穿上透視裝以配合海底世界主題,問到可會搶鏡?她表示:「唔會,好期待佢婚禮。(禮物?)準備咗,金器擺設,祝佢早生貴子,知佢想生仔。(過兩招畀佢?)佢過我兩招畀我,我想生個女。」她表示現在外 ...


凍啦,着番件衫呀。

「美魔女」羅霖出席馬場活動,谷胸上陣的她表示綠色晚裝及帽子由Walter ma設計,用了兩日趕工,她表示:「佢話覺得成日都粉紅色,女人唔怕戴綠帽。」她更透露明日飛北京出席8日好友鍾麗緹的婚禮,屆時會穿上透視裝以配合海底世界主題,問到可會搶鏡?她表示:「唔會,好期待佢婚禮。(禮物?)準備咗,金器擺設,祝佢早生貴子,知佢想生仔。(過兩招畀佢?)佢過我兩招畀我,我想生個女。」她表示現在外國科技,笑言工作好多,現時年紀大,笑言到時可能已收經,她說:「睇吓明年拍完劇後,考慮雪卵子。」

提到現在感情狀況,她直言:「凍結咗(關係),有其他追求者,一段關係有開心唔開心,唔想有太親密關係,怕會影響工作情緒。」問到她現時是否單身?她說:「係單身,12月尾睇吓會唔會有男朋友。(抱開放態度?)有三個仔仲開放?講笑,最重要大家有空間。(佢太管你而凍結關係?)你點知,我冇講㗎,總之我要私人空間,唔好Check住對方,唔係唔會長久。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!