掃呢頁CODE去手機

2016年11月8日 星期二

曾華倩情路崎嶇 同梁朝偉馬明開花不果 __,馬明,曾華倩,梁朝偉,朝偉,馬國明,

曾華倩最為人熟悉嘅三段情!今年51歲嘅曾華倩於1983年考入第12期無綫電視藝員訓練班,同期同學仲有吳君如、劉嘉玲同劉青雲等等。曾華倩畢業之後隨即加入無綫,獲安排主持兒童節目《430穿梭機》,而備受力捧嘅佢拍下多套劇集如:《楊家將》、《倚天屠龍記》及《新紮師兄續集》等,當時仲成為無綫當家花旦!不過,曾華倩喺感情道路上並不順利,大家最熟悉嘅一定係佢同梁朝偉嘅一段情,佢哋兩個一拍就拍咗6年拖,不過就三 ...


曾華倩最為人熟悉嘅三段情!

今年51歲嘅曾華倩於1983年考入第12期無綫電視藝員訓練班,同期同學仲有吳君如、劉嘉玲同劉青雲等等。曾華倩畢業之後隨即加入無綫,獲安排主持兒童節目《430穿梭機》,而備受力捧嘅佢拍下多套劇集如:《楊家將》、《倚天屠龍記》及《新紮師兄續集》等,當時仲成為無綫當家花旦!

不過,曾華倩喺感情道路上並不順利,大家最熟悉嘅一定係佢同梁朝偉嘅一段情,佢哋兩個一拍就拍咗6年拖,不過就三度離合未能開花結果。之後佢又同藝人陳庭威拍拖3年,但又分手收場。最終曾華倩喺1996年與商人林肇基結婚,仲喺1999年誕下兒子林浩賢,但二人喺2002年離婚收場。成為單親媽媽嘅曾華倩,獨力照顧兒子,事事親力親為。

直至2005年曾華倩因為同年輕9年嘅無綫筍盤馬國明(馬明)喺咖啡店內被拍得親暱談天,兼揸車車馬國明到其寓所過夜,所以傳出緋聞,但亦有傳因曾華倩兒子反對戀情,令呢段姊弟戀不了了之!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!