掃呢頁CODE去手機

2016年11月22日 星期二

【人逢喜事精神爽】準劉太甘比甜笑現身湊仔女返學 __,甘比,

大劉劉鑾雄、呂麗君同甘比呢段昔日嘅三角關係,估唔到發展到今日認真峰迴路轉,今早《蘋果》獨家影到大劉同甘比已經入紙申請註冊結婚。已經成為準劉太嘅甘比,連日嚟一直如常接送一對仔女返學,雖然今朝天氣麻麻,整個早上也是落着毛毛細雨,但就依然冇影響到甘比嘅心情,今早7時30分,甘比喺高士美道大宅出車,坐住架1M1SSU白色7人車先送囡囡秀樺去數港碼返學,到數碼港見到記者,有禮貌咁講早晨。唔知係咪人逢喜事精神 ...


大劉劉鑾雄、呂麗君同甘比呢段昔日嘅三角關係,估唔到發展到今日認真峰迴路轉,今早《蘋果》獨家影到大劉同甘比已經入紙申請註冊結婚。已經成為準劉太嘅甘比,連日嚟一直如常接送一對仔女返學,雖然今朝天氣麻麻,整個早上也是落着毛毛細雨,但就依然冇影響到甘比嘅心情,今早7時30分,甘比喺高士美道大宅出車,坐住架1M1SSU 白色7人車先送囡囡秀樺去數港碼返學,到數碼港見到記者,有禮貌咁講早晨。唔知係咪人逢喜事精神爽嘅關係,甘比心情似乎比前幾日輕鬆,全程面露微笑,送完囡囡之後,就折返大宅接囝囝返學。甘比嘅座駕到達幼稚園後,佢就拖住囝囝落車,囝囝就用手遮住塊面,甘比依然面露微笑,放低囝囝之後,甘比就返咗大宅休息。

採訪、攝影:畢紹基、孔志豪 甘比今日心情好好,冇避鏡頭兼且心情輕鬆。
之後再去送囝囝返學。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!