網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月5日 星期六

麥明詩大意露「缽仔糕」 __,麥明詩,

麥明詩大意露「缽仔糕」
查看相片麥明詩見慣大場面,都失手露「糕」,真大意!【東方日報專訊】名媛林煒珊、張王幼倫一家、鄭詩韻與老公陳鴻業、鄧永鏘女兒鄧愛嘉、bossini創辦人羅定邦孫女羅君兒、藝人麥明詩和歌手馬天佑、潘楚穎等昨晚出席香港設計大使籌款晚宴,麥明詩以一身黑身連身裙亮相,卻失手露出「缽仔糕」,大殺風景!林煒珊修讀時裝設計學科,對設計很有興趣,她笑說:「不過我冇真係設計一啲product。(點解唔自己設計吓?)設 ...


查看相片
麥明詩見慣大場面,都失手露「糕」,真大意!

【東方日報專訊】名媛林煒珊、張王幼倫一家、鄭詩韻與老公陳鴻業、鄧永鏘女兒鄧愛嘉、bossini創辦人羅定邦孫女羅君兒、藝人麥明詩和歌手馬天佑、潘楚穎等昨晚出席香港設計大使籌款晚宴,麥明詩以一身黑身連身裙亮相,卻失手露出「缽仔糕」,大殺風景!

林煒珊修讀時裝設計學科,對設計很有興趣,她笑說:「不過我冇真係設計一啲product。(點解唔自己設計吓?)設計係個好大工程,好嘥時間,之前好忙冇時間,或者日後會嘅。」又謂自己會向香港的設計師提供不同意見:「我覺得香港嘅設計師前途非常難行,好想支持佢哋走出香港,踏上國際舞台。(日後會否設立自家設計品牌?)唔使嘅,可以設計吓就得,我鍾意買同去展覽多啲,我都有好多珍藏,衫褲鞋襪乜都有,多到要喺工業大廈租倉。」

馬天佑透露下星期會首次推出個人品牌,是次服裝系列會同時推出多樣化的產品及主題曲,製造更佳的視覺效果。


鍾意就快D Share啦!