網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月15日 星期二

專訪梁游》宣誓覆核裁決前夕 梁頌恆:做鬼梗係留喺議會 游蕙禎:哪有錢? __,游蕙禎,



其他影片:>>






【內容更新:】對於兩人的看法,記者訪問了多個市民,發現大多九十後仍然支持他們,而中年或以上的市民則不太認同他們。鄭先生:佢哋自己想過個後果,他們覺得OK就OK。我覺得現在的議會是失衡的,就算俾你宣到誓入去都沒有意思,都一樣阻止不了政府過那些惡法。Henry:我覺得你始終有甚麼事應該入了議會再講,你雖然有資格表現你的意見,但我覺得入了去再表達會比較好。實情你每一個制度,每一個黨派都應該有自己思想,如 ...


【內容更新:】

對於兩人的看法,記者訪問了多個市民,發現大多九十後仍然支持他們,而中年或以上的市民則不太認同他們。

鄭先生:佢哋自己想過個後果,他們覺得OK就OK。我覺得現在的議會是失衡的,就算俾你宣到誓入去都沒有意思,都一樣阻止不了政府過那些惡法。

Henry:我覺得你始終有甚麼事應該入了議會再講,你雖然有資格表現你的意見,但我覺得入了去再表達會比較好。實情你每一個制度,每一個黨派都應該有自己思想,如果就不會有黨派,他自己有自己的意見,是應該的。

黃埔街坊:這些直情就是開玩笑。宣誓時怎會拿支那出來?支那是甚麼來呢?對香港不滿意,對大陸不滿意是另外一回事,怎會這樣呢?甚麼都可以忘,民族就不可以忘。

立法會議員梁頌恆及游蕙禎的宣誓司法覆核案,法庭今日(11月15日)下午會頒下判詞,宣判前夕,梁、游接受本刊專訪。

梁游宣誓中說「支那」至今,未見其利,只見其害。梁頌恆說:「就同『一個女仔著得太性感,所以會被人非禮』,或者『當初點解要拋真普選方案出嚟,搞到有八三一』,本質一樣。如果係鬼,我留喺議會入面做啦。」游蕙禎更直接,「做鬼應該有錢收,但我哋所有開支都自己俾,選舉用咗廿幾萬。」不是「貪錢鬼」,那應該是「替死鬼」,「我聽過一個講法,梁美芬之前就人大釋法講過,唔會遲過一七年二月釋法。大家可以諗吓,究竟釋法係因為一件事(宣誓)造成嘅結果,定只不過係一個agenda?」

有「替死鬼」的出現,為釋法開了缺口,亦變相為梁振英連任助選。游蕙禎似乎沒顧後果,「我只會做我覺得正確嘅事。咁講,年頭梁振英已開始選舉工程,唔通你話梁天琦參選,就變咗有確認書事件?決定權、選擇權在於擁有權力嘅人之手,佢點樣去利用、用喺乜嘢地方。事實係佢選擇不斷剝削香港人,不斷用喺唔啱嘅地方。」

梁頌恆指因研究誓詞時,覺得效忠中華人民共和國又好、香港特別行政區、基本法又好,但無人的元素,決定加料:「好似長毛拎住把黃傘,你可以覺得好無聊,但我覺得你嘅身份,賦予你一個必然嘅動作。邊有人會預計到,會有個咁意想不到嘅結果?」

宣誓加料本乃平常事,但把中國說成「支那」,仲要唔認,似乎玩大咗,被對手攻擊之餘,亦被部份同路人離棄,在他們眼中卻不以為然。週日,記者跟游蕙禎在街上走一圈,找她拍照的男粉絲依然多;梁頌恆早前被人追住鬧,片段被放上網,他估計對方並非普通市民,「其實我行出街,好多人根本唔認得我。」

如果不是鬼,就是雞蛋撞高牆,用香港的司法制度陪葬,游蕙禎同意日後「玩嘢」需有更詳細部署,「我哋之後每一次計劃,都要plan唔同嘅情況,Plan A、Plan B、Plan C咁樣,逐樣嘢去部署。」未來堅持走惹火之路,梁頌恆:「我哋政治生涯唔會長命,極限係四年。要把握每一個機會,推得幾多得幾多。」

撰文:時事組

攝錄:梁譽東、關永浩


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!