掃呢頁CODE去手機

2016年11月26日 星期六

冰蓉不和:外套事件有下文 小冰爆畀陳法蓉再鬧多鑊 __,陳法蓉,

個下集仲好睇過上集咁喎...梁小冰與陳法蓉在慧妍雅集活動嘅「外套不和事件」原來仲有下集!小冰接受《東網》電話訪問時,仍然怒火未消,回家後更覺得受盡委屈而爆喊。小冰表示這次活動是由陳法蓉邀請,而她亦知道今日有制服T-shirt同外套,更滿心歡喜熨好,仲好開心咁同埋老公仔仔一齊去。小冰更強調與陳法蓉不熟,她說:「佢一見到我招呼都冇打,就衝埋我度問做乜唔着制服,黑面兼當眾鬧我,我未回應,佢已經行咗去,我 ...


個下集仲好睇過上集咁喎...

梁小冰與陳法蓉在慧妍雅集活動嘅「外套不和事件」原來仲有下集!小冰接受《東網》電話訪問時,仍然怒火未消,回家後更覺得受盡委屈而爆喊。

小冰表示這次活動是由陳法蓉邀請,而她亦知道今日有制服T-shirt同外套,更滿心歡喜熨好,仲好開心咁同埋老公仔仔一齊去。小冰更強調與陳法蓉不熟,她說:「佢一見到我招呼都冇打,就衝埋我度問做乜唔着制服,黑面兼當眾鬧我,我未回應,佢已經行咗去,我已經着咗T-shirt,但覺得熱就冇着外套同放咗喺車。」小冰更直言:「你咩事咁權威?但我當時都撳住度氣,做晒儀式同影埋大合照先,但我都係落唔到啖氣,你冇畀面我,冇禮貌,你咩職位,如果同我係普通會員,你憑咩態度鬧我。」

原來記者與小冰及陳法蓉做完訪問後,小冰稱在後台再被陳法蓉衝埋去鬧第二次。她指陳法蓉當時對她說:「你使唔使咁細件事,搞到咁大件事?」小冰指自己當時再冇退讓,並反擊謂:「你唔好恰我恰到上心口,你要檢討吓你依家嘅態度,你依家好冇禮貌,使唔使要做到咁樣?我畀機會你同我道歉,你唔同我道歉嘅話,我就退出慧妍!」小冰指當時陳法蓉即發爛,並謂:「我依家就同你出去,三口六面同記者講清楚。」小冰指就在該個時候,ROSA跟王愛倫將二人分開,叫小冰唔好嬲之餘,更表示:「陳法蓉不嬲都係咁,可能高山反應啦,唔知個腦係咪有事。」

數陳法蓉雙面人相關即時:

http://goo.gl/qXoYdC

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!