網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月17日 星期四

疑似林丹偷食對象曾晒証入場撐「愛郎」 __,林丹,

唔知佢咁樣算唔算係自爆呢?中國羽毛球代表隊象徵人物林丹被爆疑似今年十月背大肚妻謝杏芳偷食,喺廣州比賽時與一神秘女子酒店見面,林丹與女子互攬兼出手摸pat,場面火辣!微博晒証洩行蹤大陸媒體指該女子似是2009環球旅遊中國小姐冠軍、世界賽亞軍趙雅淇,而最吊詭嘅係翻查趙雅淇微博時,發現佢喺今年十月十一日曾上載一張現身全國羽毛球團體錦標賽嘅相,仲拎到張工作証,而証上就寫住比賽場地喺佛山,似乎都同「偷食」報 ...




其他影片:>>






唔知佢咁樣算唔算係自爆呢?

中國羽毛球代表隊象徵人物林丹被爆疑似今年十月背大肚妻謝杏芳偷食,喺廣州比賽時與一神秘女子酒店見面,林丹與女子互攬兼出手摸pat,場面火辣!

微博晒証洩行蹤

大陸媒體指該女子似是2009環球旅遊中國小姐冠軍、世界賽亞軍趙雅淇,而最吊詭嘅係翻查趙雅淇微博時,發現佢喺今年十月十一日曾上載一張現身全國羽毛球團體錦標賽嘅相,仲拎到張工作証,而証上就寫住比賽場地喺佛山,似乎都同「偷食」報道嘅內容吻合。

選美出身愛晒事業線

來自深圳、擁174身高、逼爆上圍嘅趙雅淇,被選為F1摩托艇中國隊形象大使,於2009年當選環球旅遊小姐國際大賽中國區總決賽冠軍後代表中國出戰德國,憑高貴的樣貌及出色的答問技巧搶分,勇奪該選美亞軍。佢又不時上載性感照到微博,大晒長腿及事業線,佢自己嘅演出作品則不多,比較多人認識嘅係有份出演陸毅、張儷主演嘅大陸愛情劇《致單身男女》。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!