掃呢頁CODE去手機

2016年11月7日 星期一

趙碩之同男友「復合」:佢趕極都趕唔走 __,碩之,趙碩之,

趙碩之(右圖)話佢將男友趕到咁遠都趕唔走,所以即係冇事啦!藝人趙碩之(Wylie)與呂晶晶到演藝學院欣賞馬浚偉演出的舞台劇,兩人穿上了近似服飾,被讚有默契,晶晶說:「我哋冇夾過着乜,頭先食飯都好驚訝,大家咁啱揀埋類似嘅衫,發現連牛仔褲同鞋都差唔多。(合作《隱世者們》默契好咗?)係呀,我哋好多嘢都好似,又會上同一個網站買衫,頭先食飯佢仲送小禮物畀我,我好鍾意,係好姊妹之一。(連揀男友都似?)我知佢鍾 ...


趙碩之(右圖)話佢將男友趕到咁遠都趕唔走,所以即係冇事藝人趙碩之(Wylie)與呂晶晶到演藝學院欣賞馬浚偉演出的舞台劇,兩人穿上了近似服飾,被讚有默契,晶晶說:「我哋冇夾過着乜,頭先食飯都好驚訝,大家咁啱揀埋類似嘅衫,發現連牛仔褲同鞋都差唔多。(合作《隱世者們》默契好咗?)係呀,我哋好多嘢都好似,又會上同一個網站買衫,頭先食飯佢仲送小禮物畀我,我好鍾意,係好姊妹之一。(連揀男友都似?)我知佢鍾 ...




其他影片:>>






趙碩之(右圖)話佢將男友趕到咁遠都趕唔走,所以即係冇事

藝人趙碩之(Wylie)與呂晶晶到演藝學院欣賞馬浚偉演出的舞台劇,兩人穿上了近似服飾,被讚有默契,晶晶說:「我哋冇夾過着乜,頭先食飯都好驚訝,大家咁啱揀埋類似嘅衫,發現連牛仔褲同鞋都差唔多。(合作《隱世者們》默契好咗?)係呀,我哋好多嘢都好似,又會上同一個網站買衫,頭先食飯佢仲送小禮物畀我,我好鍾意,係好姊妹之一。(連揀男友都似?)我知佢鍾意靚仔。」

疑抽莊端兒抽水

Wylie則疑似向之前爆出不認呂晶晶為好姊妹的莊端兒抽水,她說:「其實送禮物唔算係好姊妹,我記得晶晶之前有個姊妹,送咗禮物唔計數,哈哈哈!我同晶晶連特別日子都一齊。(鍾意同一樣嘅男仔?)我哋會唔一樣,佢想揀個穩定,我就着重過程,我同晶晶講,可以同男友一齊成長都幾好。(你依家感情狀況點?)有拍拖,之前記者問佢(男友林家亮)唔喺香港幾個月,係咪分手,我話係我趕走佢,佢唔喺香港好耐,佢話會過嚟睇我,又以為我會識新朋友,其實佢仲係男友㗎,趕到咁遠都趕唔走!不過我唔係好習慣Long D(異地戀),會好吃力。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!