掃呢頁CODE去手機

2016年11月11日 星期五

【仔女一齊探】大劉掛尿袋再入養和 甘比拖秀樺陪入院 __,甘比,劉鑾雄,大劉,

早排大劉劉鑾雄健康情況成為全城焦點,其後日漸穩定,《蘋果》更拍得肥番少少的大劉由甘比陪同下離開養和返家休養,只見大劉肥咗啲,反而甘比卻明顯消瘦。事隔近月,今日再有傳媒刊登大劉近照,相中他精神不錯,雙目有神,只是腰纏疑似腰封,又掛上尿袋,由甘比及保鑣陪同下,以輪椅代步再入養和。由於大劉需每周洗腎三、四次,未知今次入院是覆診還是洗腎。陪大劉入院嘅,除有一直寸步不離貼心照顧嘅甘比之外,同行還有8歲女兒秀 ...




其他影片:>>






早排大劉劉鑾雄健康情況成為全城焦點,其後日漸穩定,《蘋果》更拍得肥番少少的大劉由甘比陪同下離開養和返家休養,只見大劉肥咗啲,反而甘比卻明顯消瘦。事隔近月,今日再有傳媒刊登大劉近照,相中他精神不錯,雙目有神,只是腰纏疑似腰封,又掛上尿袋,由甘比及保鑣陪同下,以輪椅代步再入養和。由於大劉需每周洗腎三、四次,未知今次入院是覆診還是洗腎。陪大劉入院嘅,除有一直寸步不離貼心照顧嘅甘比之外,同行還有8歲女兒秀樺。周刊報道指,大劉與甘比一對仔女:女兒秀樺同囝囝仲學經常都有探望爸爸;只有三歲嘅仲學亦好乖,放學後就去探爸爸,笑容燦爛:而甘比除要照顧大劉之外,仲要睇住兩個小朋友,難怪繼續瘦,幸好有甘比媽幫輕下、湊兩粒孫出入醫院,稍稍減輕甘比的重擔。

大劉經常要出入養和醫院。(資料圖片。) (資料圖片。) (資料圖片。)
(資料圖片。) (資料圖片。) 甘比為大劉生咗一子一女。(資料圖片。)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!