掃呢頁CODE去手機

2016年11月6日 星期日

張達明:離婚後仔女跟老婆 張達明自嘲多病痛 __,達明,張達明,

張達明表示一對仔女會交由何念慈照顧。52歲的藝人張達明於觀塘海濱公園為步行籌款活動擔任嘉賓,他笑謂跑唔郁,並謂剛從歐洲及東京回港,目前忙於為香港話劇團慶祝40周年寫劇本,而該劇本是與人生有關,但現時就未能透露內容。孖蘇玉華合作話劇另外,張達明透露會與蘇玉華合作,他說:「自己做導演,不過就演唔到啦。(話劇叫咩名?)叫《塵上不囂》,我人生經歷過嘅事冇話甚囂塵上㗎喇。」又指蘇玉華是他的師妹,二人曾於音樂 ...




其他影片:>>






張達明表示一對仔女會交由何念慈照顧。

52歲的藝人張達明於觀塘海濱公園為步行籌款活動擔任嘉賓,他笑謂跑唔郁,並謂剛從歐洲及東京回港,目前忙於為香港話劇團慶祝40周年寫劇本,而該劇本是與人生有關,但現時就未能透露內容。

孖蘇玉華合作話劇

另外,張達明透露會與蘇玉華合作,他說:「自己做導演,不過就演唔到啦。(話劇叫咩名?)叫《塵上不囂》,我人生經歷過嘅事冇話甚囂塵上㗎喇。」又指蘇玉華是他的師妹,二人曾於音樂劇中合演音樂劇。

常與離婚太太聯絡

被問與離婚的太太何念慈有否聯絡?他說:「經常啦,有同佢食生日飯,佢好關心我哋。(仔女跟邊個?)同佢啦,我咁多病痛…佢哋都有自己嘢做啦。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!