網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月29日 星期二

獨家!老公爆「偷食」 鄭祖兒掩面封口 __,祖兒,容祖兒,

素顏上陣嘅Joie見到記者時表現避忌,更一度掩面。藝人陳曼娜愛女鄭祖兒(Joie)上星期二(22號)與任職金融界的老公蔡朝旭(Dicky)設婚宴,但結婚不足一星期,老公Dicky郤與舊愛約會,更態度親暱。驚爆婚外情後,Dicky表示考慮開記者招待會,又表示獲太太Joie及外母陳曼娜信任,更坦言這幾天與太太都好癡纏。全程封口 交由老公交代今早Joie如常返回中環的牙醫診所返工,更接受《東網》獨家採訪 ...


素顏上陣嘅Joie見到記者時表現避忌,更一度掩面。

藝人陳曼娜愛女鄭祖兒(Joie)上星期二(22號)與任職金融界的老公蔡朝旭(Dicky)設婚宴,但結婚不足一星期,老公Dicky郤與舊愛約會,更態度親暱。驚爆婚外情後,Dicky表示考慮開記者招待會,又表示獲太太Joie及外母陳曼娜信任,更坦言這幾天與太太都好癡纏。

全程封口 交由老公交代

今早Joie如常返回中環的牙醫診所返工,更接受《東網》獨家採訪。身穿牛仔褲、深色衫、素顏打扮的Joie於十二時許與同事出外,起初見到記者時表現得避忌,更一度以手掩面,問到心情怎樣、與老公現時關係時,她都只謂:「唔回應喇!」沒甚表情的Joie之後再被要求說幾句時,她就謂:「知道發生乜嘢事,遲啲會交代!(公開交代?)事實嘅嘢係要講嘅!」問到是否知道老公有與對方糾纏及麻煩事時,她再次表示遲啲會交代,更指現時心情OK。

直認心情冇影響:知佢存在

另外,提到老公Dicky表示這幾天跟她都很癡纏,她笑笑口謂:「OK㗎!心情都冇乜嘢。(妳識唔識個女仔?)知佢存在,但唔識佢。(老公交代晒?)係,有嘅,所以冇乜受影響。」再問她結婚不久發生這些事是否不太好時,她即收起笑容謂:「呢啲遲啲會講!(會唔會出面幫老公講?)唔會喇!(媽咪都支持?)支持,媽咪都好支持Dicky。」說到媽咪陳曼娜給老公101分,問她給老公多少分,她笑謂:「都係咁」問為何新婚後極速開工,她謂:「之前pre-wedding都用咗好多時間,都好攰!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!