掃呢頁CODE去手機

2016年11月11日 星期五

性感去到盡 劉芷盈出靚股引星爺合作 __,星爺,劉芷盈,周星馳,

Mizer天生麗質曬極唔黑,真係恨死人!組合MagicGals成員劉芷盈(Mizer)身材勻稱,而且皮膚白淨,令一眾女士十分羨慕!但她則自爆原來自小已被「怪病」纏繞,眼睛敏感的她一被陽光或紫外線曬住,雙眼就會不斷流眼水及不能擘大,她苦笑謂:「朋友都問我係咪殭屍嚟,點解望陽光就好似想死,所以基本上我屋企窗簾都係長期拉埋,朋友同屋企人上到嚟都問做咩日光日白拉埋窗簾,以為我怕曬親,但其實係唔拉窗簾我對眼 ...


Mizer天生麗質曬極唔黑,真係恨死人!

組合Magic Gals成員劉芷盈(Mizer)身材勻稱,而且皮膚白淨,令一眾女士十分羨慕!但她則自爆原來自小已被「怪病」纏繞,眼睛敏感的她一被陽光或紫外線曬住,雙眼就會不斷流眼水及不能擘大,她苦笑謂:「朋友都問我係咪殭屍嚟,點解望陽光就好似想死,所以基本上我屋企窗簾都係長期拉埋,朋友同屋企人上到嚟都問做咩日光日白拉埋窗簾,以為我怕曬親,但其實係唔拉窗簾我對眼就會擘唔大。(睇過醫生?)冇,但有問過醫生朋友,話我對眼可能係屬於敏感刺激性,同埋淚腺可能比較發達,所以畀陽光曬就會不斷想喊。」儘管如此,但仍無阻她跟陽光玩遊戲:「我以前想曬到有古銅色肌膚,試過成個暑假不停咁曬三個月,但最後發現膚色根本唔靚,好似曬到污糟咗咁,同埋一星期都唔夠已經全部白番哂。」

最想同星爺秋生合作

工作方面,除了專注音樂事業外,Mizer亦曾參與不少電影演出,包括《喜愛夜蒲3》、《江湖悲劇》等,問到拍戲方面想挑戰甚麼?她表示:「當然想做番main啲嘅角色,同埋想拍笑片,睇完星爺(周星馳)套《美人魚》後覺得好正,希望有機會演呢類戲,其實喜劇好難演,就算本身個人好有喜劇感,但都要用深層演技先可以令觀眾都笑,好有挑戰性。(想同星爺合作?)嘩,呢個係夢寐以求,係夢想!」除了星爺外,她亦希望能跟影帝黃秋生合作:「佢係非常有內涵同才華嘅人,同埋演技太厲害!(怕唔怕秋生惡?)唔會,如果做足本份,前輩係睇得出有用心,有啲人都話星爺好惡,但如果有機會合作會盡力做。」

底線唔露點

講到拍戲接受到的性感程度,Mizer表示:「三點式,床上戲嘅話適量嘅性感都ok,其實有時性感係睇感覺,性感得嚟感覺正面係ok,但如果性感得嚟係低俗或意淫就唔得。(如果睇感覺嘅話,接受到半裸甚至全裸?)我底線係唔露點,例如半裸但露背脊都ok。(如果要露埋pat呢?)真係要睇劇情需要,露得嚟係非常靚或好有感覺我可以接受。(如果套戲係同星爺或秋生合作呢?)好啦,係ok嘅。(肯全裸?)肯露pat pat,因為我身材唔係咁好,全裸都冇咩睇。」

Profile

姓名:劉芷盈(Mizer)

年齡:27

身高:1米66

體重:102磅

三圍:33C-24-33

興趣:打羽毛球、跳舞、潛水

簡介:入行前曾做空姐,之後入行做model,現為魔術跳唱組合Magic Gals成員

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!