掃呢頁CODE去手機

2016年11月17日 星期四

【老婆懷孕期間】疑與神秘女酒店密會 林丹:我向我的家人道歉 __,林丹,

【新增內容】中國羽毛球運動員林丹本月月初喺微博貼出一家三口合照,迎接囝囝出世,林丹仲激動留言「歡迎你的到來,芳芳辛苦了」(新聞連結:http://bit.ly/2gj4TWw),不過今日有大陸傳媒聲稱影到林丹喺老婆謝杏芳懷孕期間出軌。據大陸傳媒報道,9月中旬,林丹與神秘女子挽手,喺街頭現身,10月林丹赴廣東比賽,深夜再同呢個女子酒店親熱,林丹仲攬住女方腰部,又打咗女方屁股一吓,據知該女子被指係趙雅 ...




其他影片:>>






【新增內容】中國羽毛球運動員林丹本月月初喺微博貼出一家三口合照,迎接囝囝出世,林丹仲激動留言「歡迎你的到來,芳芳辛苦了」(新聞連結:http://bit.ly/2gj4TWw),不過今日有大陸傳媒聲稱影到林丹喺老婆謝杏芳懷孕期間出軌。據大陸傳媒報道,9月中旬,林丹與神秘女子挽手,喺街頭現身,10月林丹赴廣東比賽,深夜再同呢個女子酒店親熱,林丹仲攬住女方腰部,又打咗女方屁股一吓,據知該女子被指係趙雅淇。《蘋果》今早連絡過林丹嘅經理人,佢嘅經理人話暫時未有回應。似乎令到呢件事件更顯撲朔迷離!此外,林丹微博剛喺十分鐘前更新留言:「做為一個男人,我不為自己做更多的辯解,但是我的行為傷害了我的家人在這裏,我向我的家人道歉,對不起!」

(名偵探趙五兒工作室微博圖片) 中國羽毛球運動員林丹被爆背妻偷食。 見林丹10月現身時,個look都係同網傳相片嘅造型差唔多。
林丹最新回應…更開腔道歉!(微博截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!