掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

鄭裕玲:講錯「粉身碎骨」 鄭裕玲寸爆陳凱琳 __,凱琳,鄭裕玲,陳凱琳,

下次小心啲喇!藝員陳凱琳(Grace)與港男丁子朗、鄭裕玲(DoDo)等齊齊為無綫台慶擔任司儀,但Grace期間表現失準,誤將「奮不顧身」講成「粉身碎骨」,留意到其錯誤的DoDo,在廣告時段後刻意重提,更藉機會向初次擔任司儀的丁子朗「溫馨提示」,DoDo寸爆說:「子朗,話晒我係你前輩身份,畀少少忠告你啦,我哋做藝員,一定要向觀眾負責,唔係呢,明明係『奮不顧身』,就變成『粉身碎骨』喇!」丁子朗亦似乎 ...




其他影片:>>






下次小心啲喇!

藝員陳凱琳(Grace)與港男丁子朗、鄭裕玲(DoDo)等齊齊為無綫台慶擔任司儀,但Grace期間表現失準,誤將「奮不顧身」講成「粉身碎骨」,留意到其錯誤的DoDo,在廣告時段後刻意重提,更藉機會向初次擔任司儀的丁子朗「溫馨提示」,DoDo寸爆說:「子朗,話晒我係你前輩身份,畀少少忠告你啦,我哋做藝員,一定要向觀眾負責,唔係呢,明明係『奮不顧身』,就變成『粉身碎骨』喇!」丁子朗亦似乎了解DoDo的意思,頓時一臉尷尬!

台慶騷後,DoDo及陳凱琳齊齊受訪,陳凱琳直言沒有為意自己講錯嘢,她謂:「我拍古裝都成日講錯四字成語,大家有話我知,都覺得好好笑。」DoDo則表示:「玩咋!唔好咁認真唔好寫到咁是是非非呀!」陳凱琳則表示要向DoDo多多學習。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!