掃呢頁CODE去手機

2016年11月12日 星期六

岑麗香自爆同男友着情侶鞋:刻咗名! __,岑麗香,

香香一講起男友就好開心。藝人岑麗香(香香)出席FOOTSPOT.二十周年派對,她除了演繹全新鞋履外,又與巿民玩自拍,並獲大會送贈刻上其名字的鞋履。唔介意着情侶裝問到香香會否接受情侶裝?她說:「都可以,但喺加拿大未必接受,香港就會接受。(同男友強強有冇着情侶裝?)都有情侶鞋,一定係平底。上年聖誕佢送咗對刻咗我個名嘅鞋畀我,佢嗰對鞋就刻咗佢個名,一個『香』,一個『強』。(仲有咩情侶用品?有冇戒指?)鞋 ...


香香一講起男友就好開心。

藝人岑麗香(香香)出席FOOTSPOT.二十周年派對,她除了演繹全新鞋履外,又與巿民玩自拍,並獲大會送贈刻上其名字的鞋履。

唔介意着情侶裝

問到香香會否接受情侶裝?她說:「都可以,但喺加拿大未必接受,香港就會接受。(同男友強強有冇着情侶裝?)都有情侶鞋,一定係平底。上年聖誕佢送咗對刻咗我個名嘅鞋畀我,佢嗰對鞋就刻咗佢個名,一個『香』,一個『強』。(仲有咩情侶用品?有冇戒指?)鞋先」

聖誕返加國探鍾嘉欣

另外,香香表示平時工作為了令雙腿顯得更修長,需要穿高跟鞋,所以她的手袋中一定放有一雙平底鞋備用:「我之前拍《為食神探》其中一場戲係喺辦公室開會,我着住OL套裝同四吋高跟鞋,諗住影近鏡,以為喺枱底影唔到,所以就除咗對鞋,點知睇Playback,原來鏡頭影到。(咁使唔使重拍?有冇畀人鬧?)冇畀人鬧,都冇重拍,因為我堅持呢種情況喺現實中係會發生。」

另外,香香透露聖誕將會回加拿大,希望有機會探望好姊妹鍾嘉欣與其BB。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!