掃呢頁CODE去手機

2016年11月15日 星期二

【獨家回應】大劉宣佈斷絕關係 呂麗君:我們的心極痛 __,大劉,劉鑾雄,

98年參選港姐嘅呂麗君,落選後返回倫敦讀書,在LV做兼售貨員,就喺呢個時候認識大劉,從此改變佢嘅一生。相知相交相戀16年(大劉聲明指2014年已同呂麗君分手),同大劉生下一對子女──秀盈、子鋒嘅呂麗君,最終亦以分手告終。大劉今日分別喺7份報章,高調發聲明,宣佈同相處多年嘅女友呂麗君分手。聲明中,大劉雖然表明同呂麗君嘅一段情已成過去式,但佢亦列明自己會履行父親責任,喺經濟同教育上,會照顧同呂麗君所生 ...


98年參選港姐嘅呂麗君,落選後返回倫敦讀書,在LV做兼售貨員,就喺呢個時候認識大劉,從此改變佢嘅一生。相知相交相戀16年(大劉聲明指2014年已同呂麗君分手),同大劉生下一對子女──秀盈、子鋒嘅呂麗君,最終亦以分手告終。大劉今日分別喺7份報章,高調發聲明,宣佈同相處多年嘅女友呂麗君分手。聲明中,大劉雖然表明同呂麗君嘅一段情已成過去式,但佢亦列明自己會履行父親責任,喺經濟同教育上,會照顧同呂麗君所生嘅一對年幼子女。對於大劉呢個決定,呂麗君今日以短訊回覆《蘋果》稱:

「看到你(劉鑾雄)這麼辛苦,我們的心極痛!不管是誰寫的聲明,內容是甚麼也不重要,我和孩子只希望你早日康復,遠離一切煩擾你的人。此時此刻,養病要緊,吉人自有天相。你說「茶是故鄉濃」,我是明白的...如Zoe(女兒劉秀盈) 剛和你說:'We don't know how to put an end to your sickness , but we know how to put a smile on your face! ',

加油吧!」

大劉同呂麗君16年感情,隨住大劉今日發嘅分手聲明而告終。 大劉喺聲明中,承諾會喺教育上同生活上照顧好同呂麗君所生嘅一對子女。 久未曝光嘅呂麗君,喺8月初曾經同細仔子鋒上華置總部逗留兩個鐘。
呂麗君近兩年已鮮有同大劉現身福臨門食飯。 12年,大劉捲入「澳門世紀巨貪案」,呂麗君曾數次到澳門法院旁聽。 98年,呂麗君參選港姐落敗,回歸平淡到英國做名店售貨員,反而有機會邂逅大劉。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!