掃呢頁CODE去手機

2016年11月3日 星期四

想隆胸?黎淑賢爆「埋線」畀老公話變態 __,黎淑賢,

希望黎淑賢遲啲都可以開到慈善畫展。前亞姐黎淑賢(Bonnie)出席慈善畫展活動,未有與美容醫生老公許智政同來的她,表示今天是女孩子的約會,專程來為好友張寶華籌辦的畫展撐場,亦希望跟對方取經舉行慈善畫展:「我自己都有畫畫,佢(張寶華)今次同惜食堂合作係善事,我以佢為目標,我個倉有超過50、60幅連埋畫架嘅畫,都想有個機會做善事。(有冇舉行過展覽?)冇呀,係我自己有興趣畫,每個星期畫5、6個鐘,我有信 ...




其他影片:>>






希望黎淑賢遲啲都可以開到慈善畫展。

前亞姐黎淑賢(Bonnie)出席慈善畫展活動,未有與美容醫生老公許智政同來的她,表示今天是女孩子的約會,專程來為好友張寶華籌辦的畫展撐場,亦希望跟對方取經舉行慈善畫展:「我自己都有畫畫,佢(張寶華)今次同惜食堂合作係善事,我以佢為目標,我個倉有超過50、60幅連埋畫架嘅畫,都想有個機會做善事。(有冇舉行過展覽?)冇呀,係我自己有興趣畫,每個星期畫5、6個鐘,我有信心係因為啲途人行過會問我賣唔賣。(你喺街畫?)係呀,銅鑼灣有間畫室。」又謂自己主要畫塑膠彩的抽象畫,主題圍繞心心及天空。

唔敢開刀整容

問到是否有找老公幫忙令自己長期保持漂亮?她說:「佢功勞好大,不過我呢排瘦咗,因為小朋友轉咗學校,我都要重新適應環境。(老公用咩方法幫你變靚啲?)當然係佢嘅專業啦,我冇乜特別整,但我好勤力,一日做3、4次面膜,好似食藥咁,唔可以懶。(有冇微調?)唔知算唔算,我覺得打botox好普通,好似搽護膚品咁,botox我會打。最近我有做埋線,啲人覺得埋咁多線喺塊面度好恐怖,但我唔覺恐怖同唔覺得痛,我老公一路做見我冇反應都問我痛唔痛,我話唔痛,佢話我變態嘅,我忍受能力比較高。」又謂認為做美容微調不需隱瞞,但揚言開刀整容就不敢嘗試:「有風險,開刀就想隆胸啦。(你唔使掛?)生咗4個始終唔同啲。(依家點補救?)做運動,以前返工,做到喊,好辛苦,唔食嘢又唔得,希望可以減低地深吸力。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!