掃呢頁CODE去手機

2016年11月28日 星期一

愛女出嫁 余安安搞喊全場女人! __,余安安,

余安安喺台上同大家分享自己同愛女嘅點滴。藝人余安安昨日嫁女,現年28歲現任律師的大女李文琪,與現年33歲現任投資公司管理層的張介榮,昨日在大潭美國會舉行簽紙儀式和晚宴,邀請200親友出席,新娘爸爸余安安前夫李萬祺亦有出席,至於圈中人僅有曾志偉和薛凱琪出席。台上致辭全場催淚余安安說:「呢幾日太開心,攰過龍都瞓唔到,昨日玩到凌晨兩點,五點先瞓。」對於昨晚她在台上致辭,令全場催淚,她說:「係呀!全場女人 ...


余安安喺台上同大家分享自己同愛女嘅點滴。

藝人余安安昨日嫁女,現年28歲現任律師的大女李文琪,與現年33歲現任投資公司管理層的張介榮,昨日在大潭美國會舉行簽紙儀式和晚宴,邀請200親友出席,新娘爸爸余安安前夫李萬祺亦有出席,至於圈中人僅有曾志偉和薛凱琪出席。

台上致辭全場催淚

余安安說:「呢幾日太開心,攰過龍都瞓唔到,昨日玩到凌晨兩點,五點先瞓。」對於昨晚她在台上致辭,令全場催淚,她說:「係呀!全場女人都喊,其實我講咗10分鐘,分享番同個女嘅點滴,講佢嘅性格,講我送佢去外國讀書時嘅心情,都有講女婿。(你女婿好靚仔!)真係幾靚仔,加埋人品好,女婿都係一個感情豐富嘅人,綵排已經喊,好好笑。(你女應該喊得多啲?)佢兩個不相伯仲咋!」她說自己台上講辭時,也忍得住,但當李文琪致辭時,安安也忍不住感動落淚:「女話多謝我照顧佢,畀佢自由,畀佢好好成長。」

李萬祺到場賀愛女

另外,對於昨晚前夫李萬祺出席女兒婚宴,安安說:「無乜嘢,佢(李萬祺)係個女老竇,嫲嫲又好鍚個女,所以請埋佢嚟。」不願多提前夫。李萬祺結束公關公司後,便絕跡香港,早年並已再婚,及再做爸爸,又在澳門經營日本餐廳,現時多做關於賽車工作。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!